اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا:

متهم به قتل آستارایی در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری متهم به قتل با چاقو در این شهرستان در شیراز خبر داد.

متهم به قتل آستارایی در شیراز دستگیر شد

نادر خورسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به چگونگی دستگیری متهم به قتل اظهار کرد: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری واقع در خیابان امام (ره) و انتقال آنها به اورژانس، ماموران به اورژانس مراجعه می‌کنند و به تحقیقات بیشتر می‌پردازند.

وی ادامه داد: بر اثر درگیری به ضرب چاقو در مقابل گاراژ  پوربابایی افرادی با هویت «ع-ف» و «ی-ج» هر دو اهل و ساکن آستارا به ضرب چاقو دچار جراحات شدند.

فرمانده انتظامی آستارا افزود: سرانجام یکی از آنها در بیمارستان بر اثر خونریزی از ناحیه گردن در راه انتقال به اورژانس جان خود را از دست داد و نفر دیگر در حال مداوا است.

وی ضارب را فردی به هویت «م ‌ـش» اهل و ساکن آستارا ذکر کرد و یادآور شد: عوامل پلیس آگاهی آستارا با توجه به حساسیت موضوع فوراً با تشکیل پرونده قضایی موضوع را به آگاهی دادستان رساندند و بلافاصله دادستان در محل حاضر و متوفی را از نزدیک مشاهده کرد.

خورسند با اشاره به اینکه دادستان دستورات قضایی مبنی بر دستگیری ضارب اصلی به تمام ضابطان و عوامل نیروی انتظامی صادر کرد، اضافه کرد: در این راستا بلافاصله عوامل پلیس آگاهی برای اقدام‌های فنی و پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری ضارب در محل حاضر شدند و با دعوت از پزشک قانونی برای معاینه جسد و دلیل مرگ و جراحات وارده به متوفی اقدام کردند.

وی به تلاش شبانه‌روزی بیش از یک هفته اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال دستورات مقام قضایی و خاصه بازپرس محترم  آستارا و تحقیقات اختصاصی وی با به‌کارگیری مخبران در زمینه دستگیری افراد مرتبط با متهم و روانه شدن تعدادی از دستگیر شدگان به زندان از ناحیه شعبه بازپرسی، با اطلاعات بازپرس شعبه و مساعدت دیگر افراد مطلع و مومن همکاری بسیار جدی شعبات بازپرسی آستارا و شیراز، سرانجام متهم به قتل در خیابان‌های شلوغ شیراز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آستارا خاطرنشان کرد: عوامل پلیس آگاهی آستارا بلافاصله در شیراز حاضر شدند و با هماهنگی شعبات بازپرسی آستارا و شیراز متهم از شیراز به آستارا منتقل یافت و تحویل شعبه بازپرسی و  جناحی آستارا شد.

انتهای پیام/84001/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول