اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر سرعین:

بسته‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران تهیه شد

سخنگوی شورای شهر سرعین گفت: بسته‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران به همت شورای شهر و شهرداری سرعین تهیه شده است تا با این مشوق‌های حمایتی بتوانیم در جذب سرمایه‌گذاران موفق عمل کنیم.

بسته‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران تهیه شد

توحید دنیایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در دو بعد کوتاه‌مدت و بلند‌مدت برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان را انجام دادیم به طوری که در برنامه کوتاه مدت با درآمد 20 میلیارد تومان طرح‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، تفریحی و آموزشی را اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد‌: در بلندمدت نگاه ما افزایش خدمات به صورت کمی و کیفی برای گردشگران و مسافران است که با همین نگاه سعی‌مان را به کار گرفتیم تا با دید روشن و افق مناسب بتوانیم تحقق اهدافمان را در جلب و جذب سرمایه‌گذاران شاهد و ناظر باشیم.

سخنگوی شورای شهر سرعین یادآور شد: ما در برنامه کوتاه‌مدت خود تلاش می‌کنیم تا با تاکید بر حذف سیستم بروکراسی اداری با دعوت و جلب نظر سرمایه‌گذاران وارد عمل شده و عملکرد مثبتی داشته باشیم و با راضی نگه داشتن سرمایه‌گذاران آنها را به ادامه کار امیدوار کنیم.

دنیایی ضرورت حفظ درآمدهای پایدار توسط شهرداری را ضروری اعلام کرد و افزود: ما در چهار سال حضورمان در شورا سعی می‌کنیم تا این درآمد پایدار را برای شهرداری سرعین برقرار کنیم.

این مسئول افزود: منطقه ویژه گردشگری سرعین با رویکردی متفاوت‌تر پیگیری می‌شود که انتظار داریم شهر سرعین به مانند کیش به صورت مدیرعاملی اداره شده و از برخی مشوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده شود که در این رابطه بسته‌های حمایتی تهیه و تدارک دیده‌ایم تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با خیال راحت بتوانند از فضای گردشگری به وجود آمده استفاده کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر احداث پارکینگ‌های مختلف به ویژه پارکینگ‌های طبقاتی را یادآور شد و تصریح کرد: ما همچنان نیازمند راه‌اندازی مراکز تجاری، خدماتی، رفاهی و گردشگری در این قطب گردشگری ایران هستیم تا در فصل گردشگری فضای تردد و راحتی خیال برای گردشگران فراهم آوریم.

دنیایی ضرورت همکاری و تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی را در پیشبرد اهداف توسعه این شهر ضروری توصیف کرد و گفت: بخشی‌نگری و نگاه به یک حوزه خاص در سرعین جوابگو نیست و ما امیدواریم با همکاری سازمان‌های فرهنگی نظیر میراث و ارشاد اسلامی بتوانیم در برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های گردشگری در سرعین موفق عمل کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: در همین رابطه در بهمن ماه با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر سرعین گردشگری زمستانی به مدت یک ماه در سرعین برگزار می‌شود و برگزاری این جشنواره فرصتی را فراهم می‌آورد تا در کنار رونق گردشگری زمستانی شاهد حضور سرمایه‌گذاران بی‌شمار داخلی و خارجی با ارائه تعرفه‌های مفید و موثر باشیم.

انتهای پیام/62001/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول