اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه اربعین شهدای سراوان

مرز و خون، رازی نهفته در ارتفاعات سیستان و بلوچستان

ارتفاعات سر به فلک کشیده استان سیستان و بلوچستان و قله‌ها و ارتفاعات لار و میرجاوه اگر زبان بگشایند، شنیدنی‌های افسانه‌گونه از ایمان راسخ و رشادت این مرزبانان جان بر کف دارند.

مرز و خون، رازی نهفته در ارتفاعات سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس‬ امروز چهلمین روز شهادت 14 مرزبان غیور ایران اسلامی در نبرد با اشرار مسلح در منطقه سراوان سیستان و بلوچستان است.

این عزیزان در پیشگاه خداوند متعال و در سفره الهی متنعم می‌شوند، شهادت برای مرزبانان اسلام عزت ابدی، فخر اولیاء و رمز پیروزی است.

به راستی که شهدای والامقام با خون سرخ و پاک خویش، که امتداد دهنده خون شهیدان کربلاست، شکوه و عظمت ایمان و اسلام را منتشر نمودند و به مصداق «عند ربهم یرزقون» جاودانی همیشگی خود را تضمین کردند.

بدون شک شهیدان اسوه‌های مقاومت و ایستادگی و سمبل مبارزه با پلیدی‌ها و فزون‌طلبی کسانی‌‎اند که همواره عرصه زندگی را مطمع آمال و ارزش ها و اعمال ننگین خود نموده‌اند.

تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره گواه شجاعت، بی‌باکی و ایمان راسخ مرزبانان دلیر این مرز و بوم است که جان خویش را در طبق اخلاص نموده و مردانه مرزبان خوبی‌ها و پاکی هایند.

آری ما از تبار مظلومان تاریخیم و ریشه در گلزار شهادت داریم و از نور خورشید ایمان گرما می‌گیریم و از آب معنویت سیراب می‌شویم.

به راستی مرزبانان کسانی هستند که در حساس‌ترین لحظات تاریخ این مملکت، همچنون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت تحقق امنیت پایدار مرزهای میهن عزیز گام بر می‌دارند.

قطعاً ارتفاعات سر به فلک کشیده استان سیستان و بلوچستان و قله‌ها و ارتفاعات لار و میرجاوه اگر زبان بگشایند، شنیدنی‌های افسانه‌گونه از ایمان راسخ و رشادت این مرزبانان جان بر کف دارند.

آری جانفشانی، ایثار و شجاعت این رزمندگان شجاع و وارسته در دفاع از شرافت و عزت این مرز و بوم و مبارزه با اشرار کوردل، برگ زرینی است که در پرونده آنان می درخشد.

امید آنکه خون سرخ این شهیدان عزیز مقبول حضرت حق قرار گرفته و به برکت آن راه مبارزه قاطع با سوداگران مرگ بیش از پیش تقویت گردیده و کشوری پاک و عاری از موادمخدر داشته باشیم.

شهادت این حافظان امنیت را به پیشگاه مبارک حضرت بقیه‌ الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، ملت شهید پرور ایران عزیزمان و خانواده معظم و داغدار این عزیزان و کلیه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌گوییم و ضمن آرزوی رحمت واسعه الهی برای این شهدای گرانقدر برای بازماندگان غبار صبر و اجر از درگاه الهی مسئلت داریم.

انتهای پیام/75005/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول