اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

حماسه 9 دی چشم طمع دشمنان داخلی و خارجی را کور کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاثیرات داخلی و خارجی حماسه 9 دی در معادلات داخلی و خارجی گفت: حضور مردم در این حماسه چشم دشمنان داخلی و خارجی را کور کرد.

حماسه 9 دی چشم طمع دشمنان داخلی و خارجی را کور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام محمد رضایی ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت 9 دی با اشاره به ضرورت حضور موثر دستگاه‌ها در مراسمات مختلف تصریح کرد: 9 دی به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان نظام و انقلاب برای سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده در کشور در ایام قبل از 9 دی تصریح کرد: حضور حماسی مردم در صحنه نقش‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی نظام را نقش بر آب کرد.

رضایی عنوان داشت: درایت رهبری و پیروی ملت ایران اسلامی از ولایت فقیه موجب شد تا روز 9 دی به عنوان یوم‌الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و توطئه‌های دشمنان انقلاب نقش بر آب شود.

وی با تاکید بر بازخوانی توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در سالروز 9 دی از سوی کارشناسان و تبیین ابعاد پنهان فتنه سال 88، تصریح کرد: در سالروز این حماسه بزرگ و به یادماندنی اغلب کارهای فرهنگی پی‌گیری می‌شود.

رضایی در ادامه با اشاره به تاثیرگذاری حماسه 9 دی در معادلات داخلی و خارجی عنوان کرد: 9 دی برای همیشه چشم فتنه‌های داخلی و خارجی را کور کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سیاست کلی مراسمات مربوط به 9 دی بیشتر حول محور تبیین و ترویج پیام‌های مربوط به 9 دی است.

رضایی متذکر شد: تلاش بر این است با طراحی برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و برنامه‌هایی برای تبیین آرمان‌های این روز بزرگ که تجدید میثاق مجدد با ولایت و رهبری است، آن را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/82008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول