اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف خودروسواری کرایه مشهد خبر داد

بیمه رانندگان آژانس‌ با ارائه کارت اشتغال در مشهد

رئیس اتحادیه صنف خودروسواری کرایه مشهد از بیمه رانندگان آژانس‌ با ارائه کارت اشتغال خبر داد.

بیمه رانندگان آژانس‌ با ارائه کارت اشتغال در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مجید محمودیان ظهر امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: با توجه به نامه واصله از معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص توافقات انجام شده با سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان تأمین اجتماعی و تأکید بر ضرورت اخذ کارت اشتغال توسط دارندگان حوزه اصناف زیرپوشش اتحادیه مؤسسات اتومبیل کرایه (آژانس)، فهرست این افراد پس از اقدام مدیران واحدهای صنفی برای بیمه به ستاد سوخت و سازمان تأمین اجتماعی ارسال خواهد شد.

محمودیان در خصوص اقدامات اجرایی ساماندهی رانندگان حوزه اصناف زیرپوشش اتحادیه وانت بار و کمپرسی افزود: زمانی فعالیت این رانندگان در اتحادیه‌های ذی‌ربط معتبر خواهد بود که کارت اشتغال معتبر داشته باشند و تنها لیست افرادی برای بیمه به ستاد سوخت و سازمان تأمین اجتماعی ارسال می‌شود که الزاماً دارای کارت اشتغال باشند.

وی اظهار کرد: مدیران واحدهای صنفی تا پایان آذرماه مهلت دارند نسبت به درخواست کارت اشتغال رانندگان زیرپوشش خود با مراجعه به اتحادیه ذی‌ربط و تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کرده و پس از تاریخ قید شده فعالیت رانندگان ذی‌ربط در حوزه اصناف بدون کارت اشتغال، رسمیت نداشته و مطابق ضوابط قانونی فهرست این رانندگان از لیست بیمه سازمان تأمین اجتماعی خارج شده و دولت یارانه‌ای در این خصوص پرداخت نخواهد کرد.

رئیس اتحادیه صنف خودروسواری کرایه مشهد خاطرنشان کرد: اتحادیه‌های صنفی موظفند رانندگانی که به هر دلیل از حوزه اصناف خارج شدند سریعاً نام و مشخصات راننده را از لیست رانندگان زیرپوشش در سامانه حذف کنند و هرگونه کوتاهی در اجرای این مهم تخلف محسوب شده و به مراجع قضایی برای جلوگیری از سوء‌استفاده و بهره‌مندی از یارانه دولتی به صورت غیرقانونی معرفی خواهد شد.

محمودیان افزود: همه خودروهای فعال در واحدهای صنفی ملزم به داشتن علائم مشخصه تابلو، شطرنجی و تاکسی‌متر هستند و با توجه به گشت مشترک راهور با اتحادیه، رانندگانی که فاقد شرایط فوق‌الذکر باشند توسط راهور اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول