اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها ملی‌پوش دبیری تبریز از تیم ملی خداحافظی کرد

فخیم: با یک خداحافظی میدان را برای جوانان خالی کردم

تنها ملی‌پوش تیم دبیری تبریز گفت: برای جوان‌گرایی از تیم ملی ایران خداحافظی کردم.

فخیم: با یک خداحافظی میدان را برای جوانان خالی کردم

فرهاد فخیم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی مایه افتخار است و من همیشه احساس غرور می‌کنم که یک دهه ملی‌پوش بودم، اما برای جوانگرایی و دادن انگیزه به جوانان از تیم ملی ایران خداحافظی کردم.

وی در مورد اینکه آیا تصمیمش برای خداحافظی ناگهانی بود، گفت: قبل از اردوی یزد تصمیمم را برای خداحافظی از تیم ملی گرفته بودم و حتی با وحید شمسایی نیز مشورت کردم که وی مخالف بوده و اعتقاد داشت هنوز برای کناره‌گیری از تیم ملی زود است و بازیکن تیم ملی همیشه در بورس است.

وی ادامه داد: با جواد اصغری‌مقدم نیز در این مورد صحبت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم همانطور که با پیراهن شماره 16 اولین بازی خود را برای تیم ملی فوتسال ایران کردم، با همین پیراهن نیز در بازی مقابل روسیه از تیم ملی ایران خداحافظی کنم.

فخیم در مورد بهترین خاطرات ورزشی خود در تیم ملی گفت: من با تیم ملی فوتسال ایران در سال 2004 قهرمان آسیا شدم و در جام جهانی 2004 نیز حضور داشتم که برایم بسیار غرورآفرین است.

وی در مورد کاهش انگیزه‌اش به واسطه خداحافظی از تیم ملی فوتسال گفت: اتفاقا انگیزه من بیشتر خواهد شد و زمان بیشتر کنار خانواده‌ام و همچنین تیم دبیری خواهم داشت و قطعا می‌توانم بیشتر به تیمم کمک کنم.

فخیم در مورد بازی روز جمعه دبیری مقابل حفاری خوزستان گفت: با هدایت وحید شمسایی مربی خوب و جوان تیم دبیری مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر  فوتسال بوده و ان‌شاالله روز جمعه با پیروزی بر تیم حفاری قهرمانی نیم فصل خود را قطعی خواهیم کرد.

بهترین گلزن تیم دبیری تبریز گفت: در افتخارات من قهرمانی آسیا با تیم ملی وجود دارد و در رده باشگاهی با پاس تهران دوم، با فولاد ماهان اصفهان سوم، با دبیری تبریز چهارم و با گسترش فولاد تبریز پنجمی ایران را کسب کرده و تنها قهرمانی در رده باشگاهی را ندارم که امیدوارم این افتخار را با تیم دبیری تبریز کسب کنم.

فرهاد فخیم متولد 1361 در تبریز، سابقه بازی در تیم‌های دبیری تبریز، گسترش فولاد تبریز، بازرگانی تبریز، پاس تهران، فولاد ماهان اصفهان و فیروز صفه اصفهان را داشته و نزدیک به 100 بازی ملی و 16 گل ملی در کارنامه خود را دارد. وی برای مدتی نیز عضو تیم فوتبال شهرداری تبریز بود.

فرهاد فخیم با تیم ملی ایران قهرمانی سال 2004 آسیا و قهرمانی 2007 بازی آسیایی ماکائو را داشته و در جام جهانی کوچک عنوان دومی و سومی را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین عضو تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2004 بوده است.

انتهای پیام/60001/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول