اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز

برف «کجور» نوشهر را سفید پوش کرد / آماده‌باش نیروهای راهداری

در هفتاد و سومین روز از فصل پاییز بارش برف از صبح امروز منطقه کجور نوشهر را فرا گرفت و جامه سپید بر تن این منطقه کوهستانی پوشاند.

برف «کجور» نوشهر را سفید پوش کرد / آماده‌باش نیروهای راهداری

 بخشدار کجور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: بارش برف که از دقایق اولیه صبح امروز در کجور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

نادر موسوی‌زاده بیان داشت: بارش برف در مناطقی از کجور که در پایین دست قرار دارند به 10 سانتی‌متر رسید و در دیگر مناطق روستایی کجور همچون نیچکوه و کی‌کوه به 25 سانتی‌متر رسیده است.

وی اظهار داشت: به جهت پیشگیری از انسداد راه‌های مواصلاتی در بخش کجور مکاتبات لازم با اداره راه و شهرسازی انجام شد تا خودروهای برف‌روب به منطقه کجور اعزام شوند و از هم‌اکنون استقرار یابند.

بخشدار کجور تصریح کرد: تاکنون تمامی راه‌های مواصلاتی در کجور باز است و تردد در آن جریان دارد و هیچ‌گونه گزارشی از بروز مشکلات در زمینه‌های مختلف ناشی از بارش برف در منطقه کجور نشده است.

وی تاکید کرد: تمام مسافران و کسانی که قصد تردد و مسافرت به بخش کوهستانی کجور را دارند حتما با خود زنجیر چرخ و ضد یخ و سایر ملزومات مورد نیاز ایمنی خودرو و البسه گرم به همراه داشته باشند.

به گزارش فارس، بارش سنگین برف در سال گذشته سبب انسداد بخش‌های وسیعی از راه‌های اصلی و فرعی در کجور شد و بیش از 50 خودرو نیز بر اثر شدت بارش برف، در راه‌های کجور گرفتار شده بودند که با مدیریت به موقع بخشداری کجور و همکاری و کمک نیروهای راهداری و هلال احمر به سلامت به مقصدهای خود رسیدند.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول