اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود ارسال 30 هزار دعوت‌نامه صورت گرفت

عدم استقبال مسئولان از جشنواره ملی چای و عسل ایرانی

دبیر جشنواره ملی چای و عسل ایرانی گفت: با تمام تلاش‌هایی که برای برپایی نخستین جشنواره ملی و تخصصی چای و عسل در بابل انجام شد، مسئولان حتی حاضر به بازدید از این جشنواره نشدند.

عدم استقبال مسئولان از جشنواره ملی چای و عسل ایرانی

 رامین بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: از اینکه بابل را برای جشنواره انتخاب کردم پشیمانم و اگر بخواهم بار دیگر جشنواره‌ای را برگزار کنم این شهر را انتخاب نمی‌کنم.

وی بیان داشت: با وجودی که 30 هزار دعوت‌نامه، پوستر و بنر توزیع شد و از فرماندار بابل درخواست کردم در شورای اداری مطرح کنند و از سوی آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شود اما حضور مسئولان و شهروندان بسیار کم بود.

بابایی با اشاره به اینکه برای جذب تولیدکنندگان نمونه زمان زیادی صرف کردیم تا با حضور خود کمک خاصی برای مصرف‌کنندگان باشیم، گفت: از روی همه تولیدکنندگانی که بدون بازدید‌کننده مسئول و شهروند مواجه شدند شرمنده‌ام.

وی تصریح کرد: انتظار ما از حضور مسئولان نه برای خرید بلکه تنها برای بازدید از زحمات تولیدکنندگان نمونه و قدردانی و تقدیر از انتخاب‌شان برای ارائه تولیدات است.

دبیر جشنواره ملی چای و عسل ایرانی اظهار داشت: تبلیغ از طریق تلویزیون شهری، پیامک از طریق تلفن‌های شهری، نصب بنر و دیدار با چهار شهردار برای حضور کارمندان و خانواده‌های آنان با وعده 20 درصد تخفیف برای کارکنان از جمله اقدامات اخیر برای جذب بازدیدکننده بود.

وی از فرماندار بابل، شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و پژوهشی شورای شهر بابل که با حضور مستمر خود در نمایشگاه سبب قوت قلب غرفه‌داران شدند تقدیر کرد.

id="1601_6" style="background:#ffd700;">انتهای پیام/86009/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول