اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 در بازدید میدانی از 3 محله تاکید کرد

نورپردازی اثر تاریخی قلعه‌گبری در دستور کار

شهردار منطقه 20 در جریان بازدید میدانی از سه محله تقی‌آباد، عباس‌آباد و علائین گفت: نورپردازی اثر تاریخی قلعه‌گبری در دستور کار قرار دارد.

نورپردازی اثر تاریخی قلعه‌گبری در دستور کار

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز منصور کتانباف در حاشیه بازدید میدانی از سه محله منطقه 20، به اهمیت پیمایش‌های سواره و پیاده در سطح محله‌ها اشاره کرد و گفت: بازدید میدانی محله‌های عباس‌آباد، تقی‌آباد و علائین با بیش از 15 مصوبه اجرایی انجام شد که نورپردازی اثر تاریخی قلعه‌گبری به عنوان یکی از درخواست‌های شورایاران در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که با توجه به آماده بودن طرح آن، به زودی عملیاتی می‌شود.

شهردار منطقه 20 برقراری بالاترین حد تعامل با شورایاران و سرعت بخشیدن به رفع نیازمندی‌های شهروندان در محله‌های 20گانه را از اهداف این بازدید برشمرد و افزود: تملک املاک معارض، تعریض خیابان، تقویت روشنایی بوستان، اصلاح هندسی، احداث سرای محله، توسعه فضای سبز، راه‌اندازی میوه و تره‌بار و ... از دیگر مصوبات این پیمایش است که پس از بررسی و تحقیق لازم در حوزه مربوطه اجرا خواهد شد.

وی حضور تمامی معاونان و مدیران ارشد مدیریت شهری به همراه اعضای شورایاری و مدیر محله مربوطه را از نقاط قوت این اقدام برشمرد و ادامه داد: به منظور تسریع روند مراحل اجرا، در صورت امکان، در همان محل مصوبات اجرایی به مدیران ارشد ابلاغ می‌شود.

گفتنی است، شهردار منطقه به همراه قائم مقام، معاونان، مدیران ارشد و شورایاران، محله‌های تقی‌آباد، عباس‌آباد و علائین را به صورت پیمایش سواره و پیاده بررسی کارشناسی کرد و در نهایت ضمن بازدید از مکان سرای محله علائین فعالیت‌های اجتماعی این مرکز فرهنگی را مورد ارزیابی قرار داد و راهکارهای لازم را در خصوص توسعه این فعالیت‌ها در سطح محله ارائه کرد.

انتهای پیام/2462/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول