اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف هدایت فعالیت‌های قرآنی

سومین موسسه قرآنی ابرکوه آغاز به کار کرد

موسسه قرآنی توحید وابسته به اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه آغاز به کار کرد.

سومین موسسه قرآنی ابرکوه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه صبح امروز در مراسم افتتاح سومین موسسه قرآنی ابرکوه که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نخستین بانیان جلسات قرآنی شهیدانی هستند که با ایثار و از خود گذشتگی این راه را به ما نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی افزود: فعالیت موسسات قرآنی بر اساس سه اصل آموزش، پژوهش، تبلیغ و ترویج است که ما به عنوان متولیان فرهنگی باید به آن عنایت ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: تدبر و نگاه عمیق به معارف امور قرآنی و فهم آموزه‌های قرآنی و جذب جوانان و نوجوانان به جلسات قرآنی از اولویت اول کاری موسسات و خانه‌های قرآنی است.

پورقیومی گفت: موسسه قرآنی توحید سومین موسسه قرآنی است که به همراه موسسات طه کوثر اردی و مشکات القرآن زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه به فعالیت قرآنی مشغول است.

گفتنی است، موسسه قرآنی توحید با هدف هدایت و نظارت بر فعالیت‌های قرآنی مردمی و با نگرش اهتمام به امر آموزش همگانی قرآن کریم در سطح شهرستان افتتاح شده است.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول