اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان:

توسعه زیرساخت‌های ورزشی کاشان همگام با رشد جمعیت نبوده است

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان گفت: زیرساخت‌های ورزش در شهرستان کاشان همگام با رشد جمعیت نبوده است و نتوانسته نیازهای جوانان این شهرستان را برطرف سازد.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی کاشان همگام با رشد جمعیت نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سیدمحمد شریف در حاشیه آیین تجلیل از سرمربی کاشانی تیم کشتی استان اصفهان که در تورنمنت فرانسه جایگاه سوم را برای کشور به ارمغان آورد با تبریک این مقام ارزشمند توسط عباس غفارزاده سرمربی تیم کشتی منتخب استان اصفهان، شهرستان کاشان را مهد استعدادهای ناب ورزش کشور در اکثر رشته‌های ورزشی دانست و اظهار داشت: جوانان برومند خطه کویری کاشان با کمترین امکانات ورزشی بیشترین افتخار را در میادین ورزشی کسب می‌کنند.

سیدمحمد شریف، توجه به زیرساخت‌های ورزش شهرستان را یکی از نیازهای اساسی امروز ورزش کاشان قلمداد کرد و گفت: زیرساخت‌های ورزش در شهرستان کاشان همگام با رشد جمعیت نبوده و نتوانسته است نیازهای جوانان این شهرستان را برطرف سازد.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان نیز با تبریک این مقام ارزشمند از تورنمنت فرانسه بیان داشت: شورای اسلامی و شهرداری کاشان آنچه را در توان داشته‌اند، برای توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران شهرستان انجام داده‌اند.

مصطفی کردمیل افزود: شورای چهارم در ابتدای فعالیت با کمک یک میلیارد و 400 میلیون ریالی به دو تیم فوتسال و هندبال نمایندگان شهرستان کاشان در لیگ‌های دسته اول کشور از این دو تیم حمایت کرد.

وی توسعه ورزش شهرستان کاشان را نیازمند حمایت‌های خیرین ورزش یار شهرستان دانست و گفت: همه باید با کمک یکدیگر برای به حرکت درآوردن چرخ ورزش شهرستان کاشان اهتمام داشته باشیم.

سرمربی تیم منتخب کشتی استان اصفهان نیز در این خصوص ابراز داشت: در سی و نهمین دوره رقابت‌های کشتی تورنمنت نیس فرانسه که برای نخستین‌بار تیمی از ایران در قالب تیم منتخب کشتی استان اصفهان در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، یک مقام قهرمانی، یک مقام نایب قهرمانی و دو مقام پنجمی به دست آمد و این تیم در مجموع امتیازات تیمی بعد از تیم‌های فرانسه میزبان بازی‌ها و ازبکستان در نخستین حضور خود در این مسابقات مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

عباس غفارزاده افزود: در سی و نهمین دوره رقابت‌های کشتی تورنمنت نیس فرانسه 19 کشور جهان از جمله تیم‌های کشتی آمریکا، روسیه، گرجستان، تاجیکستان و... شرکت کرده بودند.

به گفته وی اگر کشتی‌گیر تیم منتخب استان اصفهان به حریف امریکایی خود باخته بود، مقام سوم تیمی به آمریکا می‌رسید و تیم منتخب استان اصفهان در سکوی چهارم می‌ایستاد.

سرمربی تیم منتخب کشتی استان اصفهان در ادامه از مسئولان ورزش استان اصفهان برای حمایت از تیم استان و اعزام این تیم به مسابقات تقدیر و عنوان کرد: هنگام ورود به فرودگاه اصفهان استقبال غیرمنتظره‌ای از تیم استان صورت گرفت که موجب مباهات اعضای تیم شد.

انتهای پیام/2406/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول