اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قرچک خبر داد

ساماندهی بیش از 200 دستگاه سرویس مدارس در قرچک

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان قرچک گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قرچک 200 دستگاه سرویس مدارس را در سطح شهرستان قرچک ساماندهی کرد.

ساماندهی بیش از 200 دستگاه سرویس مدارس در قرچک

محسن شریف در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ساماندهی بیش از 200 دستگاه سرویس مدارس در قرچک خبر داد و افزود: با توجه به اینکه چند ماهی است که از بازگشایی مدارس گذشته سازمان تاکسیرانی نبست به ساماندهی 200 دستگاه سرویس مدارس دقت نظر زیادی را داشته و بازرسین ما در همه اوقات تردد این سرویس‌ها به‌صورت آماده باش هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان قرچک اظهار داشت: در سال گذشته فقط 100 دستگاه برای ساماندهی سرویس‌های مدارس در سطح شهرستان مشغول به خدمت‌رسانی بوده‌اند که خوشبختانه با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با پلیس راهور شهرستان و اداره آموزش و پرورش امسال افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: والدینی که فرزندانشان از سرویس مدارس استفاده می‌کنند چنانچه مواردی پیش آید سریعاً با این سازمان تماس داشته تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان قرچک در پایان به والدین توصیه کرد: برای استفاده از رفت و آمد فرزندانشان فقط از سرویس‌های مجاز مدارسی استفاده کنند که به تایید سازمان تاکسیرانی رسیده باشد.

انتهای پیام/2462/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول