اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / رئیس شورای اسلامی شهرستان رودسر خبر داد

تشکیل هیئت امنای نخبگان در رودسر

رئیس شورای اسلامی شهرستان رودسر از تشکیل هیئت امنای نخبگان با عضویت نماینده مردم در مجلس، امام جمعه، فرماندار، شهردار و ... در این شهرستان خبر داد.

تشکیل هیئت امنای نخبگان در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، عزت‌الله ابوطالبی در مراسم تجلیل از قهرمانان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تشکیل هیئت امنای نخبگان در رودسر اندیشیده شده است.

وی نماینده مردم رودسر در مجلس، امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معتمدان محلی و مسئولان اجرایی را از اعضای هیئت امنای نخبگان رودسر دانست.

ابوطالبی تشویق نخبگان ورزشی، فرهنگی و ... را از اهداف تشکیل هیئت مذکور خواند و بیان کرد: نخبگان شهرستان رودسر حائز کسب رتبه برتر در مسابقات علمی، ورزشی و فرهنگی کشوری و بین‌المللی به نحو شایسته تجلیل می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رودسر با بیان اینکه تجلیل از قهرمانان و نخبگان نباید به صورت نمادین باشد، تصریح کرد: تجلیل و تشویق نخبگان باید در جامعه نهادینه شود و گروهی پیگیر مسائل این قشر از جامعه باشند.

وی حسن عبداللهی و محمد احمدزاده بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را ورزشکاران جهانی معرفی کرد و یادآور شد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای خوش درخشید.

محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در مراسم مذکور گفت: تمام تیم‌ها با انگیزه بسیار در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی شرکت کردند.

حسن عبداللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز به برگزاری جام جهانی فوتبال ساحلی در سال 2014 در کشور پرتغال اشاره کرد و افزود: تمام توان خود را برای غلبه بر حریفان به‌کار می‌گیریم.

انتهای پیام/84001/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول