اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان

از تعارف صندلی‌ توسط مسئولان به یکدیگر تا پلاکاردهای حمایتی در سالن

جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با حواشی جالبی همراه بود.

از تعارف صندلی‌ توسط مسئولان به یکدیگر تا پلاکاردهای حمایتی در سالن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ظهر امروز با حضور معاون وزیر بهداشت، استاندار اصفهان، پزشکان عضو هیئت علمی دانشگاه و جمع کثیری از پزشکان استان اصفهان در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

 این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌آید:

* این جلسه با کمبود صندلی مواجه بود؛ به نحوی که مسئولان صندلی‌های خود را به یکدیگر تعارف می‌کردند و جایی برای نشستن خبرنگاران و عکاسان نیز وجود نداشت و خبرنگاران با نشستن بر روی زمین مشغول پوشش برنامه شدند.

* رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان که برای عملکرد کارهای چندین ساله خود به روی سن رفت تا صحبت کند و دانشجویان و پزشکان عضو هیئت علمی دانشگاه با جملاتی مانع از صحبت‌های وی شدند.

* با آرام شدن جو سالن شاهین شیران آغاز به سخنرانی کرد، اما به عملکردهای 8 ساله خود در این دانشگاه اشاره‌ای نکرد و فقط بر این جمله تأکید کرد که «املای نانوشته غلط ندارد».

* شیران در ادامه از خانواده خود تشکر کرد و گفت: در طی این 8 سال جمعه‌ای را با خانواده خود نگذراندم و از خانواده خود طلب بخشش می‌کنم.

* این مراسم در مقایسه با دیگر جلسات تودیع و معارفه طولانی‌تر شده بود و در ادامه با کلوچه و شیر کاکائو از میهمانان مراسم پذیرایی شد.

* این سالن که ظرفیت بیش از 400 نفر را بیشتر نداشت بیش از یک هزار نفر را سراپا در خود جای داده بود و طرفداران غلامرضا اصغری با نوشتن پلاکاردهای مختلف در سالن از وی حمایت کردند.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول