اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

بهترین روش درمان ایدز پیشگیری است

فرماندار پلدختر گفت: ایدز بیماری مهلک، بی‌علامت و بدون درمان که بیماری قرن نامیده می‌شود، یک راه کنترل دارد و آن تنها پیشگیری است.

بهترین روش درمان ایدز پیشگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر، نخستین گام برای کنترل بیماری ایدز را آگاهی افراد دانست و افزود: این بیماری زمانی کنترل می‌شود که آموزش درست برای پیشگیری انجام شود و با رعایت مراقبت های بهداشتی می‌توان از بیماری ایدز در امان ماند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی درباره بیماری ایدز به یک روز و هفته نباید خلاصه شود، زیرا این بیماری دشمنی در کمین و خاموش است و برای عدم ابتلا به ایدز افراد جامعه باید از رفتارهای پرخطر دوری کنند.

فرماندار پلدختر سلامت را یک بحث فرابخشی که تمام بخش‌ها به نوعی با آن درگیر هستند، دانست و گفت: خاستگاه ایدز کشورهای عربی است که این کشورها با اطلاع‌رسانی و دادن امکانات، موفق به کنترل آن شده‌اند.

وی افزود: آموزش و آگاهی باید از خانواده‌ها شروع شود و خانواده‌ها باید نسبت به این موضوع آگاه و هوشیار باشند و برای جامعه‌ای عاری از مشکلات بیماری‌های پر خطر باید روشنگری و آگاهی بخشی به مردم صورت گیرد.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه پیشگیری بهتر و مقدم بر درمان است، گفت: فعال کردن ادارات و نهادهای مربوطه در کنترل و شناساندن بیماری ایدز و راه‌های پیشگیری از آن در بالا بردن سطح آگهی مردم بسیار موثر است.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول