اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

شورای راهبردی توسعه سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای توسعه سیستان و بلوچستان شورای راهبردی توسعه این استان تشکیل می‌شود.

شورای راهبردی توسعه سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، علی اوسط هاشمی در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای برطرف کردن معضلات سیستان و بلوچستان، شورایی با عنوان شورای راهبردی توسعه استان تشکیل می‎شود که بیشتر شورای مشورتی است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ‌ارتقاء ‌موقعیت ملی این استان از مهم‎ترین وظایف استانداری است.

این مسئول با تأکید بر حق شهروندی گفت:‌ برای قرار گرفتن در طریق ترقی و تعالی باید جامعه‌شناسی چاشنی برنامه‎های در دست اقدام باشد.

هاشمی با بیان اینکه شما دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته جامعه باید محرومیت را شناسایی و برای مسئولین برجسته کنید افزود:‌ باید به دنبال درمان معضلات جامعه باشیم و این درمان با حضور مستمر در صحنه قابل اجراست.

وی در ادامه تأکید کرد:‌ پست و سمتی که در آن خیری برای مردم نباشد، عطایش را به لقایش می‎بخشم.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان به ظرفیت‌های مثبت استان اشاره کرد و گفت:‌ استان سیستان و بلوچستان پهناورترین استان کشور است و ظرفیت‌های بالایی در خود نهفته دارد.

عیسی ابراهیم‌زاده اذعان داشت: این استان پهناور و غنی دارای استعدادهای بالقوه بسیار زیادی است که باید با همت مسئولان زمینه‎های بالفعل شدن این استعدادها فراهم شود.

وی با اشاره به همگرایی گروه‎های مختلف قومی و مذهبی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان با توجه به همسایگی با دو کشور توسعه نیافته دارای موقعیت ژئوپولتیک مهمی است.

رئیس منطقه 14 دانشگاه‌ آزاد اسلامی در پایان با اشاره به موقعیت تجاری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: توسعه راه آهن و اتصال به دیگر استان‌ها مهم‎ترین عامل توسعه استان و راه‎یافتن به بازارهای جهانی است.

انتهای پیام/75004/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول