اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه جهانی هدهد عنوان کرد

«هدهد» نخستین شبکه کودک شیعی بدون موسیقی

مدیر شبکه جهانی هدهد گفت: شبکه هدهد نخستین شبکه کودک شیعی بدون موسیقی است که تولیدات خود را به دو زبان فارسی و عربی به روی آنتن می‌برد.

«هدهد» نخستین شبکه کودک شیعی بدون موسیقی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احسان حلمی ظهر امروز در بازدید سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از شبکه جهانی هدهد به بیان دلیل راه‌اندازی این شبکه پرداخت و گفت: پس از بررسی شبکه‌های مختلف و آشنایی با نقاط منفی و ضعف آنان، خلاء شبکه‌ای شیعی با حوزه فعالیت کودکان به شدت احساس شد و ما را بر این امر مصمم کرد که شبکه‌ای جهانی برای گروه سنی سه تا 14 سال در زمینه فعالیت دینی، تربیتی و سرگرمی راه‌اندازی کنیم.

وی این شبکه را نخستین شبکه کودک شیعی بدون موسیقی عنوان کرد و افزود: تولیدات شبکه هدهد به دو زبان فارسی و عربی در قالب مسابقه، مستند، ترکیبی، کلیپ، ویژه‌برنامه، پخش زنده، پلاتویی، درام، انیمیشن و ... از طریق پنج آنتن ماهواره‌ای پخش می‌شود.

حلمی با بیان اینکه جوانان مستعد و متدین در این شبکه به کار گرفته شده‌اند، اظهار داشت: دفاتری در کشورهای مختلف از جمله، لبنان، عراق، کویت، لندن و ... داریم که در تولید برنامه‌های این شبکه همکاری دارند.

مدیر شبکه هدهد با بیان اینکه 22 شبکه در حوزه کودک فعالیت دارند، بیان کرد: شبکه هدهد با وجود نوپا بودن، در حال حاضر در جایگاه پنجم قرار دارد.

وی به جبهه‌گیری دشمنان اشاره کرد و گفت: وقتی می‌گویند شبکه هدهد خطرناک‌ترین شبکه شیعه است، نشان‌دهنده‌ بازخورد خوب شبکه و ترس بدخواهان از فعالیت این شبکه است.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول