اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

آبرسانی به روستاها در قالب مجتمع‌های مدرن در دستور کار است

فرماندار اردبیل گفت: آبرسانی به روستاها در شهرستان اردبیل در قالب مجتمع‌های آبرسانی روستایی در اولویت جدی است.

آبرسانی به روستاها در قالب مجتمع‌های مدرن در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جریان بازدید از طرح آبرسانی به روستای انزاب علیا در اردبیل اظهار داشت: ما در سال‌های اخیر در این زمینه اعتبارات ویژه‌ای را به بخشداران و دهیاران اختصاص دادیم تا با اولویت قرار دادن این پروژه‌ها را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی از اختصاص 260 میلیون تومان برای طرح هادی و آسفالت روستای انزاب علیا خبر داد و افزود: 100 میلیون تومان اعتبار هم برای بازسازی خط لوله انتقال آب این روستا اختصاص داده شد است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان اردبیل گفت: با همیاری مردم 100 میلیون هم اهالی کمک کرده‌اند که لوله‌کشی آب این روستا بازسازی و به بهره‌برداری برسد.

دبیر خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و مردم در جهت حل مشکلات روستاها را یادآور شد و افزود: علیرغم تخصیص کم اعتبار با همکاری مردم و با اولویت‌بندی سعی بر این است مسائل و مشکلات مردم به نحو احسن حل شود.

فرماندار اردبیل در این بازدید از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌و گو کرد و بیان داشت: برنامه فرمانداری اردبیل حضور در روستاها و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات است تا بهترین تصمیم را با همکاری مردم اتخاذ کند که در این باره از اکثر روستاهای تابعه شهرستان بازدید صورت گرفته است.

انتهای پیام/62005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول