اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

اختصاص نیافتن اعتبار پترو‌شیمی اردبیل کذب محض است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص نیافتن اعتبار 545 میلیون دلاری پتروشیمی اردبیل که از سوی یکی از نمایندگان استان مطرح شده بود، کذب محض است.

اختصاص نیافتن اعتبار پترو‌شیمی اردبیل کذب محض است

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گوی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این نماینده که به دلیل بی‌اطلاعی و برخی از نادیده گرفتن برخی از مشکلات در حوزه پتروشیمی مطالبی را در روزهای گذشته مطرح کرده که هیچ سندیت و واقعیت ندارد و به نظر می‌رسد این نماینده سعی داشته است تا اصل موضوع منابع اعتباری اختصاص یافته برای پتروشیمی اردبیل را نادیده گرفته و نسبت به آن بی‌انصافی کرده نشان دهد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که بنده در دو ماه اخیر داشته‌ام از طریق صندوق توسعه ملی 545 میلیون دلار تسهیلات پتروشیمی اردبیل به تصویب رسیده و به بانک مرکزی ابلاغ شده و این مبلغ در بانک مرکزی فریز شده است.

این نماینده مجلس یادآور شد: قرار است کنسرسیوم بانکی در این زمینه تشکل شود تا این منابع اعتباری برای پرداخت بین آنها توزیع شود که در این زمینه به دلیل بروز برخی از مشکلات هنوز کار خاصی صورت نگرفته است.

حقیقت‌پور گفت: بنده این موضوع را پیگیر هستم و به رغم برخی از کارشکنی‌ها و سکوت نا‌به‌هنگامی که تعدادی از نمایندگان در این زمینه داشته‌اند بنده بعد از بازگشت از سفر لبنان این موضوع را پیگیری می‌کنم تا با تشکیل کنسرسیوم بانکی منابع اعتباری آن تخصیص پیدا کند.

وی بیان داشت‌: مردم نباید به سخنان برخی از افراد که از جایگاه نمایندگی زده می‌شود که هیچ پایه و اساسی نیز ندارد توجه کند چرا که پروژه عظیم پترو‌شیمی اردبیل فعالیت‌های خود را آغاز کرده و با تزریق این اعتبار به شکل کامل و پیگیرانه می‌تواند در ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان منطقه موثر و راهگشا حرکت کند.

انتهای پیام/62004/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول