اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم عنوان کرد

تبیین ظرفیت شهرک صنعتی صنفی ثامن‌الائمه (ع) در همایش صنعت چوب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از تبیین و معرفی نخستین شهرک صنعتی صنفی ثامن‌الائمه (ع) قم در دومین همایش صنعت چوب کشور خبر داد.

تبیین ظرفیت شهرک صنعتی صنفی ثامن‌الائمه (ع) در همایش صنعت چوب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح‌الله ابراهیمی گفت: دومین همایش صنعت چوب استان قم با مشارکت اتحادیه درودگران و خوشه مبلمان استان و همکاری سایر دستگاه‌ها 19 آذرماه در سالن اجتماعات وتوس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این همایش ادامه داد: دست‌اندرکاران برگزاری این همایش در تلاش هستند با تبیین دستاوردها و جایگاه صنعتی چوب، توانمندی استان را به نمایش بگذارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم منسجم عمل کردن فعالان صنعت چوب برای بالا بردن بهره‌وری و بهره‌گیری از سود حاصله از ظرفیت‌سازی‌های صورت‌گرفته در این صنعت در قم را از دیگر اهداف برشمرد و خاطرنشان کرد: رصد ظرفیت‌های استان و کمک به واحدهای صنعتی برای جلوگیری از خروج ارزش افزوده این صنعت از استان وظیفه خوشه کسب و کار مبلمان استان را دو چندان می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم یکی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان قم در صنعت درودگری را وجود شهرک صنعتی صنفی ثامن‌الائمه(ع) دانست و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی قم در راستای سیاست‌های حمایتی خود از صنعت چوب اقدام به راه‌اندازی و استقرار فعالان صنعتی در این بخش در شهرک صنعتی ثامن‌الائمه(ع) کرد و خوشبختانه اتحادیه و سرمایه‌گذاران پاسخ مناسبی به تلاش‌های صورت‌گرفته به این شرکت دادند.

ابراهیمی تصریح کرد: این استقبال به گونه‌ای بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن فاز نخست شهرک به متقاضیان واگذار شد و همزمان عملیات آماده‌سازی فاز دوم آغاز شد که پیش‌بینی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان و قبل از سال جدید فاز دوم نیز در اختیار صنعتگران قرار گیرد.

وی همچنین بر ضرورت همکاری نزدیک عامل خوشه مبلمان قم با فعالان صنعت چوب استان تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم با استقرار واحدهای صنعتی بزرگ و به‌نام استان در این شهرک ضمن اشتغالزایی قابل توجه، شاهد تبدیل شدن شهرک صنعتی صنفی ثامن‌الائمه (ع) به عنوان قطب صنعتی و نمایشگاهی منطقه باشیم.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول