اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه کتاب‌خوانی کتاب‌های مذهبی انجام شد

رونمایی از 3 کتاب دیجیتالی در دزفول

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک دزفول، با هدف توسعه کتاب‌خوانی کتاب‌های مذهبی از سه کتاب دیجیتال رونمایی کرد.

رونمایی از 3 کتاب دیجیتالی در دزفول

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: به منظور آشنایی اعضای کودک و نوجوان با کتاب‌های دیجیتال و توسعه فرهنگ مطالعه ضمن آموزش نرم‌افزار پاورپوینت به اعضای نوجوان دختر و پسر، طراحی و آماده‌سازی «کتاب پوینت» در مرکز یک دزفول آغاز شد.

سعید گل گل با بیان این که این برنامه مورد استقبال اعضا و خانواده‌ها قرار گرفت پیرامون کتاب‌های تولید شده توضیح داد: کتاب پوینت «دعوت» نام اولین کتاب دیجیتال است که از کتابی با همین عنوان نوشته «حمید گروگان» تهیه شده است.

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول تصریح کرد: این «کتاب پوینت» شامل احادیث گوهرباری از نهج‌الفصاحه بوده که توسط علی نورعلی‌پور عضو نوجوان پسر این مرکز طراحی شده است.

وی نام دومین «کتاب پوینت» آماده شده را «دعای گنجشکان» معرفی کرد و گفت: این کتاب دیجیتال نیز از کتابی با همین عنوان که توسط «محمود پور وهاب» نوشته، ساخته شده است.

گل گل پیرامون مطالب این کتاب گفت: کتاب پوینت «دعای گنجشکان» شامل احادیثی ناب از سخنان امام محمد باقر (ع) بوده که توسط سامان گلچین نژاد، علی خواجه حسن‌زاده و دانیال عزیز حاجی اعضای نوجوان پسر کانون شماره یک دزفول طراحی شده است.

مسئول اولین مرکز کانون در شهرستان دزفول، «مروارید حجاب» را نام سومین کتاب پوینت طراحی شده در این مرکز اعلام کرد و یادآور شد: این کتاب پوینت شامل مختصری از زندگی نامه حضرت معصومه (س)، احادیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص اهمیت دختران، تصاویر از حجاب‌های برتر بانوان و گزیده‌ای از ویژگی‌های دختران شایسته است که توسط فاطمه دباغ و هستی کیارسی اعضای نوجوان دختر این مرکز و زیر نظر نجمه واحدی مربی فرهنگی کانون طراحی شده است.

انتهای پیام/ 72001/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول