اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

دانشجویان ایران وفاداری خود به نظام را ثابت کرده‌اند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: دانشجویان ایرانی از میان بحران‌ها و فتنه‌های خلق شده توسط دشمنان فاتحانه، عزتمند و سربلند بیرون آمدند و با خنثی‌ کردن توطئه‌ها همواره وفاداری و پایبندی به آرمان‌های نظام را نشان دادند.

دانشجویان ایران وفاداری خود به نظام را ثابت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی استان قم با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، فرا رسیدن روز 16 آذر ماه به عنوان روز دانشجو را مورد توجه قرار داد و گفت: روز دانشجو روز تبلور استکبارستیزی دانشجویان و روز مقابله با استبداد و استعمار است.

وی ادامه داد: این روز باید با همان روحیه استکبارستیزانه و ماهیت دشمن‌ستیزی و عدالت‌خواهی در تاریخ جنبش دانشجویی بماند و ابعاد مختلف این حادثه تاریخی برای جوانان به‌ویژه دانشجویان به خوبی تبیین شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم دانشجویان را سرمایه عظیم و ذخیره راهبردی ملت یاران برای شکل‌دهی به آینده ممتاز و پرفروغ کشور دانست و افزود:‌ هوشمندی، هوشیاری و تکلیف‌مداری از خصیصه‌های دانشجویان ایرانی است و تشخیص خوب و درست حوادث و رخدادها و آگاهی عمیق از نقشه‌ها و ترفندهای ضدانقلاب و دشمنان خارجی در سال‌های گذشته سبب شده است که دانشجویان ایرانی از میان بحران‌ها و فتنه‌های خلق شده توسط دشمنان فاتحانه، عزتمند و سربلند بیرون آمده و با خنثی‌سازی توطئه‌های طراحی شده همواره وفاداری و پایبندی به آرمان‌های نظام را نشان دهند.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و برنامه پیش‌بینی شده برای حرکت هیئت‌های مذهبی از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران، بر حضور و مشارکت موثر جامعه دانشگاهی استان در این برنامه فرهنگی و مذهبی تاکید کرد.

انصاری ضمن تاکید بر حفظ شور و نشاط در محیط‌های دانشگاهی استان، خواستار توجه ویژه مسئولان دانشگاه‌های استان به نیازهای دانشجویان شد.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول