اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک روز رقابت

آمل قهرمان کشتی فرنگی پهلوانک‌های مازندران شد

کشتی‌گیران آملی پس از یک روز رقابت تنگاتنگ با رقبا قهرمان مسابقات کشتی فرنگی پهلوانک‌های مازندران شده و کاپ قهرمانی را در خانه حفظ کردند.

آمل قهرمان کشتی فرنگی پهلوانک‌های مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل،خردسالان کشتی‌گیر این شهرستان پس از یک روز رقابت تنگاتنگ با رقبا قهرمان مسابقات کشتی فرنگی پهلوانک‌های مازندران شده و کاپ قهرمانی را در خانه حفظ کردند.

رئیس هیئت کشتی آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مسابقات کشتی فرنگی پهلوانک‌های مازندران از صبح روز گذشته به میزبانی آمل کار خود را آغاز کرد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

قدرت‌الله نهاوندیان افزود: شهرستان آمل با کسب 82 امتیاز با اختلاف 14 امتیازی نسبت به تیم دوم به مقام قهرمانی دست یافت تا کاپ قهرمانی این رقابت‌ها در خانه میزبان بماند.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌های قائمشهر با 68 و بابل با 64 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند، تصریح کرد: در مجموع این دوره از رقابت‌ها 14 تیم از شهرهای مختلف مازندران شرکت داشتند و استقبال خوبی در مازندران از این مسابقات شد.

نهاوندیان با اشاره به برگزاری شش دوره کشتی اذعان داشت: این رقابت‌ها به مدت یک روز در سالن ورزشی سرپوشیده خانه کشتی پهلوان قاسم رضایی دنبال شد که 93 کشتی‌گیر فرنگی‌کار رده سنی خردسالان در اوزان 10 گانه 30، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66 و 75 کیلوگرم با یکدیگر سرشاخ شدند.

به گزارش فارس،در وزن 30 کیلوگرم این مسابقات مهدی ویسی از کلاردشت قهرمان شده، آرمان آقاجانی از آمل نائب قهرمان شد و رستم قاسمی از نور و سجاد عباس‌تبار از بابل سوم شدند.

اشکان امیرخانلو از گلوگاه و محمدجواد گلبانی از نوشهر نیز در وزن 32 کیلوگرم اول و دوم شده و حسین آقابراری از بابلسر و عرفان کهنسال از ساری به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 35 کیلوگرم نیز محمد بخشی از قائمشهر اول شده، محمدحسین ابوالحسنی از بابل دوم شد و محمدرضا طاب‌ولی از قائمشهر و رضا مومنی از ساری سوم شدند.

در 38 کیلوگرم مرتضی پورعیسی از نوشهر قهرمان شد و علی اسکو از آمل نائب قهرمان شده تا مقام سومی به امیر محمد اولادی از کلاردشت و حسین مهدی‌نیا از قائمشهر اختصاص یابد.

محسن رگمی از قائمشهر در وزن 42 کیلوگرم توانست با غلبه بر علیرضا اسماعیلی از آمل سکوی نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند و امیرحسین فضلی‌راد از محمودآباد و مصطفی پاشایی از بابل سوم شدند.

در 47 کیلوگرم نیز محمدحسین کاویانی از بابلسر اول شده و جبار کاویانی از آمل دوم شد تا مدال برنز این وزن به اشتراک بین شاهین قزوینی و پوریا کرامتی از رستم کلا توزیع شود.

در وزن 53 رمضان زارع از ساری به قهرمانی رسید، علیرضا خورشیدسوار دوم شده و مصطفی خزایی از نوشهر و سید محمود رنجبر از بابل به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 59 کیلوگرم نیز آرمین بابایی از قائمشهر به همراه مصطفی ملک‌‌پور از امیرکلا قهرمان و نائب قهرمان شدند و مرتضی القسی از کلاردشت و نوید عباس‌زاده از آمل سوم شدند.

امیرحسین رضایی از آمل در وزن 66 کیلوگرم سکوی نخست را از آن خود کرد و سروش نائیجی از نوشهر دوم شد تا موسی‌الرضا سیفی از بابل و محمدجواد رحمتی از نور سوم شوند.

در وزن 75 کیلوگرم نیز محسن جاهدی از ساری به رتبه نخست رسید، میلاد عمران نجفی از آمل دوم شد و هادی شکری از قائمشهر و یزدان طالبی از آمل سوم شدند.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول