اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفندماه سال جاری

نخستین همایش ملی «مدرس نماینده دیروز، الگوی امروز» برپا می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر از برگزاری همایش ملی تبیین آرا و نظرات آیت‌الله شهید مدرس با عنوان «مدرس نماینده دیروز، الگوی امروز» در اسفندماه سال جاری خبر داد.

نخستین همایش ملی «مدرس نماینده دیروز، الگوی امروز» برپا می‌شود

سید محمدجواد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: همایش مذکور به همت این دانشگاه و با همکاری مرکز پژوهش‏‌های مجلس شورای اسلامی و مجتمع فرهنگی شهید آیت‌الله مدرس در جوار زیارتگاه آن شهید روزهای سوم و چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای همایش شامل مباحث متنوعی در رابطه با زندگی سیاسی، اجتماعی و علمی شهید مدرس است، افزود: مدرس و سیاست خارجی، روشنفکری دینی، اقتصاد مقاومتی، استبداد، مشروطه، حکومت اسلامی، مصلحت‏‌گرایی و مدرس از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از محورهای اصلی این همایش ملی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با اشاره به استقبال مطلوب فرهیختگان نقاط مختلف کشور از این همایش از تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات تا اول دی‌ماه خبر داد و یادآور شد: ثبت نام در این همایش از طریق وب‌سایت همایش به نشانی www.hamayesh-modarres.ir صورت می‌گیرد و تا دوازدهم بهمن‌ماه سال جاری نتایج داوری مقالات توسط کمیته علمی همایش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول