اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و شهرسازی چالدران خبر داد

پیشرفت 85 درصدی جاده چالدران به آواجیق

سرپرست راه و شهرسازی چالدران گفت: جاده چالدران به آواجیق از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 85 درصدی جاده چالدران به آواجیق

محمد امین شاطویی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی جاده چالدران به آواجیق از سال 84 آغاز شده و این پروژه در سال‌های گذشته به دلیل وجود پاره‌ای از مشکلات نتوانسته بود از پیشرفت خوبی برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: امسال با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی این پروژه شتاب بیشتری به خود گرفت و توانست پیشرفت فیزیکی خود را با 20 درصد افزایش به 85 درصد برساند که در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آن به اتمام خواهد رسید.

شاطویی افزود: طول کل پروژه 38 کیلومتر و حدود 32 کیلومتر از پروژه آماده‌سازی و روکش آسفالت شده و قطعه سوم پروژه به طول شش کیلومتر در حال بهسازی بوده که به محض مساعد شدن شرایط جوی پیمانکار قول داده تا آخر سال به اتمام برساند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه‌کرد پروژه حدود 11 میلیارد تومان است و در راستای ارائه خدمات به روستاییان در چالدران امسال بهسازی و آسفالت پنج روستای چالدران به طول 7.5 کیلومتر با اعتبار بیش از 520 میلیون تومان به اتمام رسید.

شاطویی ادامه داد: با اجرای این بهسازی و آسفالت مسافت راه‌های روستایی شهرستان به 85 کیلومتر افزایش یافت و با اتمام عملیات راه‌سازی در شهرستان چالدران 20 هزار نفر از جمعیت این شهرستان از مزایای آن‌ بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول