اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش مازندرانی فوتبال ساحلی:

شأن شغلی ملی پوشان باید حفظ شود

ملی‌پوش مازندرانی فوتبال ساحلی ایران گفت: برخی از ملی‌پوشان یا هیچ شغلی ندارند و یا مشغول به شغل‌هایی هستند که با جایگاه یک ملی‌پوشان همخوانی ندارد‌.

شأن شغلی ملی پوشان باید حفظ شود

سید پیمان حسینی لرگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به اینکه بازیکنان فوتبال ساحلی با کمترین قرارداد به فوتبال خود ادامه می‌دهند، اظهار داشت: این زندگی را برای ملی‌پوشان سخت می‌کند و باید تیم‌هایی مانند پرسپولیس و تراکتورسازی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ورود پیدا کنند تا لیگ پربارتر شود.

دروازه‌بان ملی‌پوش مازندرانی فوتبال ساحلی ایران درباره مشکل اشتغال ملی‌پوشان تصریح کرد: برخی از ملی‌پوشان یا هیچ شغلی ندارند و یا مشغول به شغل‌هایی هستند که با جایگاه یک ملی‌پوش همخوانی ندارد و بنابراین مسئولان امر باید نسبت به این موضوع حساسیت به خرج داده و این مشکل و دغدغه ملی‌پوشان حل شود.

 وی در ادامه با یاد کردن از درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر از بازی خود در تیم فوتبال چمنی شموشک نوشهر سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: فوتبال مازندران و نوشهر مدیون درویش است و بازیکنان بزرگی در شموشک نوشهر رشد کردند که همچنان در فوتبال کشور  می‌درخشند و این موضوع مهمی است.

حسینی لرگانی ادامه داد: امیدوارم مسئولان نوشهر نسبت به احیای فوتبال در نوشهر اهتمام داشته باشند و از خاموش شدن فوتبال در این شهر جلوگیری کنند.

 ملی‌پوش مازندرانی گفت: از مسئولان می‌خواهم توجه جدی و بیشتری به ملی‌پوشان داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات آنها همکاری و همراهی‌های لازم را داشته باشند.

وی درباره برنامه‌های آینده خود اظهار داشت: بازی‌های المپیک ساحلی که حدود شش ماه دیگر در کشور تایلند برگزار می‌شود را در پیش دارم و باید به همراه تیم ملی تمرینات آماده‌سازی تیمی را دنبال کنیم تا بتوانم بازی‌های بسیار خوبی را به همراه تیم ملی انجام دهم و بار دیگر با دست پر به میهن اسلامی برگردم.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول