اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مراکز علمی کاربردی اصفهان

جشنواره‌های مطبوعاتی و علمی کاربردی برگزار می‌شود

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک جشنواره‌های مطبوعاتی و علمی کاربردی از طریق مرکز علمی کاربردی شماره یک اصفهان با همکاری خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

جشنواره‌های مطبوعاتی و علمی کاربردی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی شاه نوروزی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی این مرکز آموزشی علمی کاربردی اظهار کرد: این مرکز آموزشی کار خود را با دو رشته آغاز کرد، اما اکنون 19 رشته کاردانی و کارشناسی دارد که 15 رشته آن با فرهنگ و هنر مرتبط است.

وی افزود: تاکنون 5 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل و 3 هزار نفر از دوره کاردانی و کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان تصریح کرد: از رشته‌های جذاب این مرکز مدیریت فرهنگی، امور روابط عمومی، خبرنگاری و عکاسی خبری، انیمیشن، کارگردانی و موسیقی بوده است.

وی ادامه داد: امید می‌رود با رشته‌های مرتبط با حوزه رسانه تا سال 93 بر اساس موافقت اولیه در مهر ماه آینده دانشجو در این مرکز داشته باشیم.

شاه نوروزی گفت: این مرکز از نظر فضای آموزشی و امکانات شاخص‌ترین استانداردهای آموزشی و ساختار کلاسیک را دارد.

وی افزود: این مرکز علاوه بر دوره‌های کارشناسی در شش رشته و دوره کاردانی در 9 رشته از طریق سایت سنجش دانشجوی کارشناسی ناپیوسته نیز پذیرش می‌کند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان با اشاره به دوره‌های پودمانی برای پاسخگویی به نیاز اهل فرهنگ و هنر استان گفت: انتظار داریم با تفاهمنامه آموزشی با خانه مطبوعات تجربه‌های عملی خبرنگاران تجربی به این مرکز نیز منتقل شود.

وی در پایان با بیان اینکه چندین نشریه دانشجویی به زودی فعال می‌شود، بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک جشنواره‌های مطبوعاتی و علمی کاربردی از طریق این مرکز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63012/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول