اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌‌فقیه در قزوین:

دولت در رفع مشکلات اقتصادی مردم گام‌های اساسی بردارد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مردم باید با دولت جدید همکاری داشته باشند و دولت نیز در راستای رفع مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی گام‌های اساسی بردارد.

دولت در رفع مشکلات اقتصادی مردم گام‌های اساسی بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین بعدازظهر امروز در دیدار با مشاور عالی رئیس قوه قضائیه که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: در استان قزوین برخی از افراد با مشکلات حقوقی روبرو هستند که با تلاش دستگاه قضایی معضلات آن‌ها به خوبی برطرف می‌شود.

وی افزود: دادستان و مدیرکل دادگستری استان قزوین با قدرت و بصیرت خود توانسته‌‌اند با همکاری دستگاه انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان، امنیت خوبی در سطح استان قزوین برقرار کنند که جای بسی تقدیر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم در خردادماه سال جاری عنوان کرد: این ملت همیشه بیدار و بابصیرت به تهدیدات دشمن هیچ‌گاه توجه نکرده و همواره پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب است.

باریک‌بین تصریح کرد: ملت همیشه بیدار و بابصیرت ایران با وحدت و یکپارچگی حماسه بزرگ 24 خرداد را رقم زد که مایه شگفتی و ناامیدی دشمنان نظام شد.

وی بیان کرد: همه مردم باید در انجام امور مربوط به کشور با دولت جدید همکاری کنند و دولت نیز در رفع مشکلات مردم به خصوص در زمینه اقتصادی باید گام‌های اساسی بردارد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه هدف دشمنان نظام بدبین کردن مردم نسبت به این نظام است، گفت: با همه دسیسه‌هایی که دشمنان علیه این نظام مقدس چیده‌اند، اما تاکنون که 34 سال از پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران می‌گذرد، همواره دشمنان با شکست روبرو شده‌اند.

باریک‌بین با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی اظهار کرد: باید مراقب نقشه‌ها و توطئه‌های بدخواهان و دشمنان نظام باشیم، چراکه دشمنان این نظام می‌خواهند با استفاده از روش‌های مختلف این نظام برآمده از خون شهدا را نزد ملت ایران ناکارآمد نشان دهند.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول