اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

برنامه‌ریزی برای تداوم خرید گندم از بنادر و کشورهای آسیای میانه

معاون استاندار خراسان رضوی بر برنامه‌ریزی برای تداوم خرید گندم از بنادر و کشورهای آسیای میانه تأکید کرد.

برنامه‌ریزی برای تداوم خرید گندم از بنادر و کشورهای آسیای میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا جمشیدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با تاکید بر استمرار روند ذخیره‌سازی گندم اظهار داشت: در این موضوع باید علاوه بر تامین نیاز روزانه، میزان ذخایر این کالا را افزایش داد.

وی با تاکید بر جذب سهمیه‌های ملی این کالای راهبردی از سوی سازمان غله و خدمات بازرگانی استان افزود: برنامه‌ریزی برای خرید گندم از محل بنادر و کشورهای همجوار آسیای میانه باید ادامه یابد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی با اشاره به نتایج مثبت نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و واحدهای صنفی و صنعتی آردبر استان گفت: این طرح باید به منظور نظارت بیشتر و ساماندهی این مقوله همچنان استمرار داشته باشد.

جمشیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی استان و درخواست اصلاح قیمت آرد و نان از مرکز، خواستار بررسی وضعیت موجود استقرار واحدهای نانوایی در شهر مشهد و استان، پراکنش آنها متناسب با تراکم و سرانه جمعیت شد و خاطرنشان کرد: داشتن تحلیل صحیح، برنامه‌ریزی و استانداردسازی فعالیتها در این حوزه بروز بسیاری از تخلفات را به حداقل می‌رساند.

وی در ادامه موضوع اجرایی شدن تعهدات استان در خصوص ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی، برنج، حبوبات و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: از هم اکنون باید در راستای ساماندهی بازار میوه شب عید برنامه‌ریزی شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی افزود: در این راستا می‌توان ظرفیت مباشران خرید از قبیل سازمان تعاون روستایی، اتحادیه بارفروشان، سازمان همیاری شهرداری‌ها و سایر مباشرینی که آمادگی دارند، استفاده شود.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول