اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

اعزام 8 اکیپ بهداشتی درمانی به مناطق زلزله‌زده دشتستان

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از اعزام هشت اکیپ بهداشتی درمانی به مناطق زلزله‌زده دشتستان خبر داد.

اعزام 8 اکیپ بهداشتی درمانی به مناطق زلزله‌زده دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در زمان کمتر از 24 ساعت از وقوع زلزله یک سری اقداماتی را توسط نیروهای واحدهای ستادی بهداشت محیط و حرفه‌ای، مبارزه با بیماری‌ها و سلامت خانواده را انجام داد.

وی افزود: حضور نیروهای بهداشت محیط و حرفه‌ای، مبارزه با بیماری‌ها، سلامت خانواده در ستاد شهرستان و حضور کارشناسان واحدهای ستادی استان در شهرستان و نظارت بر اجرای برنامه‌ها از اقدامات اولیه این مدیریت است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از اعزام هشت اکیپ بهداشتی درمانی به مناطق زلزله‌زده دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: اعزام هشت اکیپ شامل پرسنل بهداشت محیط، بیماری‌ها و بهداشت خانواده از جمله اقدامات موثر این مجموعه است.

کهن تصریح کرد: توجیه پرسنل اعزامی برای تکمیل فرم ارزیابی سریع منطقه در بلایای طبیعی، فعال کردن آزمایشگاه آب شهرستان برای آزمایشات میکروبی و اعزام دو اکیپ به منظور نظارت ویژه و ضربتی بر غذافروشی‌های برازجان نیز از جمله این اقدامات است.

وی اضافه کرد: حضور تیم‌های ارزیاب در شبکه بهداشت و درمان دشتستان در ساعات اولیه وقوع حادثه، راه‌اندازی سیستم پیامکی و ارسال پیامک به پرسنل به منظور آماده‌باش و حضور در محل کار و حضور تیم‌های ارزیاب معاونت بهداشتی در ساعات اولیه حادثه نیز از اقدامات این مجموعه در ساعات اولیه حادثه است.

کهن گفت: حضور معاونین دانشگاه (امور بهداشتی، غذا و دارو، درمان و مدیریت و مدیریت توسعه منابع و نیروی انسانی) در منطقه برای بررسی وضعیت موجود و همچنین تقسیم‌بندی منطقه و اعزام تیم‌های ارزیاب به منظور ارزیابی اولیه در ساعات اولیه حادثه و تماس با سرپرستان تمام مراکز بهداشتی درمانی منطقه به منظور اطلاع از وضعیت مناطق تحت پوشش آنها در ساعات اولیه حادثه از اقدامات خوبی بود که صورت گرفت.

وی بیان کرد: اعلام آماده‌باش به تمام تیم‌های بهداشتی شهرستان‌های استان از اقدامات موثر دانشگاه بود و مقرر شد تمام خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی و واحدهای ستادی در شهرستان دشتستان از روز جمعه ضمن باز بودن نسبت به ارائه خدمات باز فعال باشند.

انتهای پیام/2452/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول