اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار مطرح کرد

افزایش 42 درصدی ترانزیت از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: در هفت ماه سال‌جاری ترانزیت کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار 42 درصد افزایش یافته است.

افزایش 42 درصدی ترانزیت از پایانه مرزی بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل، رضا پناهی اظهار داشت: در هفت ماه سال‌جاری 385 هزار و 201 تن کالا با 16 هزار و 646 دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله‌سوار ترانزیت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 42 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: عمده کالاهای ترانزیت شده شامل مواد سوختی، گازوئیل، بنزین، نفت، مازوت، مصالح ساختمانی و آب معدنی است.

پناهی در خصوص صادرات کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: در هفت ماه سال جاری 96 هزار و 661 تن کالا با 4 هزار و 243 دستگاه کامیون به کشور همسایه صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 16 درصد رشد داشته است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 20 هزار و 574 تن با 505 دستگاه کامیون به این پایانه مرزی وارد شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد رشد یافته است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار در خصوص تردد ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر نیز افزود: در هفت ماه سال‌جاری بیش از 57 هزار و 342 دستگاه ناوگان از این مرز تردد کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این مسئول با اعلام اینکه پایانه مرزی بیله‌سوار یکی از فعال‌ترین مرز‌ها در سطح کشور است، بیان داشت: در هفت ماه سال جاری تعداد 663 هزار و 925 مسافر از این مرز تردد کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 24 درصد رشد یافته است.

انتهای پیام/62004/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول