اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

توفیق هسته‌ای مدیون هوشمندی، حکمت و تدبیر مقام معظم رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: توفیق هسته‌ای مدیون هوشمندی، حکمت و تدبیر مقام معظم رهبری است.

توفیق هسته‌ای مدیون هوشمندی، حکمت و تدبیر مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که با میزبانی شهرستان سلسله برگزار شد، با اشاره به توافق هسته‌ای ژنو گفت: هوشمندی، حکمت و تدبیر مقام معظم رهبری در حمایت و هدایت تیم مذاکره‌کننده باعث توفیق این نشست برای جمهوری اسلامی ایران شد.

وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت حفظ وحدت اظهار داشت: در بحث هسته‌ای چالش‌های جدی وجود دارد که برای مقابله با این چالش‌ها، حفظ انسجام ملی و وحدت عمومی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان چالش‌های قرارگرفته از سوی دشمنان در مسیر هسته‌ای، اظهار داشت: آمریکا، مهار و متوقف‌سازی، بازگشت به عقب و حرکت معکوس و در نهایت، برچیده شدن برنامه‌ هسته‌ای ایران را به عنوان سه هدف راهبردی دنبال می‌کند که باید برای خنثی‌سازی اهداف آمریکا، حمایت از تیم مذاکره‌کننده و جلوگیری از تضعیف آنان مدنظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام میرعمادی، انرژی هسته‌ای را به عنوان یک هدف دانست و گفت: تیم مذاکره‌کننده برای رسیدن به اهداف مورد نظر جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نرمش قهرمانانه بر پایه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت مطالبه‌گری و ایستادگی گروه مذاکره کننده، حفظ دستاوردهای هسته‌ای، پیشرفت هسته‌ای و رعایت خطوط قرمز در منافع ملی را مدنظر قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در ادامه با اشاره به اقدامات مداخله جویانه رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات هسته‌ای گفت: این رژیم یک رژیم نحس و نجس است و اظهارات مداخله‌جویانه و بی‌پایه و اساس آنان از جایگاه و وجهه قانونی برخوردار نیست و تأثیری در اراده مردم ایران اسلامی در رسیدن به اهداف خود ندارد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول