اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج:

شاید حاشیه‌‌سازی‌ها از سوی تیم‌های رقیب باشد

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج با اشاره به برخی صحبت‌ها در خصوص حضور بازیکنان شهرداری سنندج در عراق برای انجام بازی و تأثیر نامطلوب این بحث‌ها بر اعضای تیم، گفت: احتمال اینکه این مسئله از سوی تیم‌های رقیب عنوان شده باشد زیاد است.

شاید حاشیه‌‌سازی‌ها از سوی تیم‌های رقیب باشد

نشمین شافعیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج در خصوص وضعیت تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام تلاش خود را برای جمع و جور کردن تیم به کار بسته‌ایم گفت: به هیچ عنوان انتظار شکست برابر ثامن‌الحجج تهران را نداشتیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم شهرداری از نظر روحی زیر فشار بودند تصریح کرد: با این وجود معتقدم برد و باخت جزو ورزش است ضمن اینکه ثامن تیم کوچکی نیست و دارای 6 بازیکن ملی‌پوش است.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج با یادآوری پیروزی برابر ثامن در بازی رفت و با اختلاف یک گل خاطرنشان کرد: تیم ما در بازی برگشت به هیچ عنوان شرایط مساعدی نداشت.

شافعیان افزود: موضوع دیگر که موجب باخت ما شد این بود که کلیدی‌ترین بازیکن ما سمیرا علی‌رمایی دیسکالیفه شد و به ناچار زمین مسابقه را ترک کرد.

وی با اشاره به برخی صحبت‌ها در خصوص حضور بازیکنان شهرداری در کشور عراق برای انجام بازی و تأثیر نامطلوب این بحث‌ها بر اعضای تیم اظهار کرد: هندبالیست‌های ما 3 سال است که پیش از آغاز رقابت‌های لیگ به کشور عراق رفته و در یک تورنمنت حضور پیدا می‌کنند.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج افزود: این بازیکنان قبل از ماه رمضان و به مدت دو هفته و با رضایت‌نامه خانواده‌های خود به این کشور سفر کردند و معتقدم این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه و فدراسیون ندارد.

شافعیان با اذعان به اینکه ارقام پرداختی به بازیکنان در استان نمی‌تواند جوابگوی نیازهای آنها باشد، حضور در رقابت‌های کشورهای دیگر را طبیعی دانست و گفت: نه تنها در ورزش هندبال بلکه در برخی دیگر از رشته‌ها نیز بازیکنان مطرح استان در رقابت‌های مختلف در کشورهای دیگر حضور می‌یابند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا ممکن است این صحبت‌ها در این مقطع زمانی از سوی تیم‌های رقیب مطرح شده باشد گفت: احتمال این مسئله زیاد است.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج با بیان اینکه این کار به هیچ عنوان در اصول بازی جوانمردانه جایی ندارد گفت: باید در میدان و در زمانی که رودرروی یکدیگر قرار می‌گیریم تیم برتر مشخص شود.

شافعیان با لحنی کنایه‌آمیز گفت: در بازی گذشته تیم ثامن بهتر از ما بازی کرد و ما مستحق باخت بودیم اما هیچگاه قصد این را نداریم که این تیم را تخریب کنیم و برای توجیه نتیجه به هر موضوعی متوسل شویم.

وی با بیان اینکه هندبالیست‌های سنندجی پله‌های موفقیت را به تدریج طی کرده‌اند گفت: تیم ما در سال نخست عنوان پنجم لیگ و در سال‌های بعد به ترتیب مقام‌های چهارم و سوم را کسب کرده و امسال عنوان نائب قهرمانی را هدف گرفته‌ایم.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج با بیان اینکه حساسیت رقابت‌های این فصل بسیار زیاد است، علت آن را انتخاب دو تیم نخست لیگ برای حضور در پیکارهای آسیایی دانست.

شافعیان به بازی آینده تیم شهرداری برابر بام مشهد نیز اشاره کرد و گفت: این تیم با در اختیار گرفتن سه مهره جدید نسبت به نیم‌فصل اول تقویت شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تیم‌های لارستان و ذوب‌آهن نیز در نیم فصل دوم یار کمکی گرفته‌اند ابراز امیدواری کرد تیم شهرداری با استفاده از نفرات بومی و همان تیم نیم‌فصل نخست به درخشش خود در رقابت‌ها ادامه دهد.

انتهای پیام/79012/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول