اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی ناظر زندان مرکزی زاهدان:

بکارگیری تمام امکانات برای بازگشت مددجویان به جامعه ضروری است

قاضی ناظر بر زندان زاهدان بر ضرورت بکارگیری تمام امکانات برای بازگشت شرافتمندانه مددجویان به آغوش جامعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.

بکارگیری تمام امکانات برای بازگشت مددجویان به جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان و بلوچستان، کاظم برزش‌آبادی اظهار داشت: نیاز هر جامعه کار فرهنگی است و در محیطی چون زندان که بعنوان یک مکان کوچکتری در یک جامعه است و افرادی با دستور مرجع قضایی در این محل نگهداری می‌شود نیاز به تلاش مضاعف دارد تا کارهای فرهنگی بیشتری شود.

وی افزود: مددجویی که در این فضا قرار می‌گیرد باید با برنامه‌ریزی صحیح و انجام فعالیت امور قرآنی، هنری، ورزشی و کلاس‌های مهارت و غیره شخصیت واقعی خویش را پیدا و اصلاح شود که این امر با همکاری مددجو و تعامل مجموعه های مرتبط با آنها محقق می‌شود.

قاضی ناظر بر زندان مرکزی زاهدان ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این خصوص گفت: با توجه به اینکه از نزدیک شاهد تلاش مجموعه زندان خصوصاً واحد فرهنگی در زمینه اصلاح و تربیت مددجویان هستم تنگناها و مضیقه‌ها نتوانسته هدف را کمرنگ و مجموعه را ناامید کند.

محمدحسین خسروی رئیس زندان مرکزی زاهدان نیز با بیان نقش و جایگاه فرهنگ و کار فرهنگی در جامعه به ویژه در زندان‌ها اذعان داشت: استفاده از نیروهای مجرب و کارشناس در کنار بستر سازی و آماده‌سازی امکانات مناسب مقدمات نتیجه گیری و به ثمر نشستن گوشه ای از اهداف عالی جامعه و سازمان زندانها است و امروزه در زندان‌ها واحد فرهنگی در بخش‌‌های امور قرآنی، هنری، ورزشی، دوره‌های آموزشی و غیره در میان گروهای مختلف کارکنان، پرسنل وظیفه و مددجویان برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول