اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد:

عملیات اجرایی ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد آغاز شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: عملیات اجرایی ساخت ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق خرم‌آباد در مجاورت شرکت نمایشگاه‌های لرستان آغاز شد.

عملیات اجرایی ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال گذشته رایزنی‌هایی با اتاق ایران صورت گرفته که نتیجه داد و بعد از تهیه‌ زمین و نقشه‌ مناسب، عملیات اجرایی ساخت ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد آغاز شد.

وی افزود: زمین موردنظر را به مساحت 1500 متر از شرکت نمایشگاه‌های لرستان خریداری کرده‌ایم و عملیات تسطیح آن دیروز آغاز شده است.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: خوشبختانه اتاق ایران همکاری خیلی خوبی در این زمینه داشته و با در نظر گرفتن بودجه‌ای مناسب امکان آغاز عملیات اجرایی این پروژه را فراهم ساختند، تا همه‌ توانمان را برای به سرانجام رسیدن این پروژه به کار ببریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق خرم‌آباد بیان کرد: ساختمان اداری اتاق خرم‌آباد در چهار طبقه ساخته می‌شود و در فضای کنار آن هم یک سالن همایش تدارک دیده شده تا از این نظر هم مشکل همیشگی اتاق خرم‌آباد برطرف شود.

سلاح‌ورزی با اشاره به اعتبار 30 میلیارد ریالی این پروژه، در مورد مدت‌زمان ساخت ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد گفت: با مساعدت‌های خوبی که همواره از جانب اتاق ایران بوده، امیدواریم ساخت ساختمان جدید اتاق خرم‌آباد در مدت دو سال تعیین‌شده، به اتمام برسد.

گفتنی است کلنگ ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد اواخر سال 90 و در سفر دکتر نهاوندیان رئیس وقت اتاق ایران به خرم‌آباد به زمین زده شد.  

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول