اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان حمل و نقل استان

کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافربری در سمنان تشکیل شد

کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافربری در استان سمنان با حضور مسئولان حمل و نقل استان تشکیل شد.

کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافربری در سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل استان سمنان، کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافری با حضور مدیرکل، معاون حمل و نقل، رئیس اداره حمل و نقل مسافر و مسئولان تشکل‎های صنفی حمل و نقل مسافر در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان تشکیل شد.

ایرج دست‎نشان، معاون حمل و نقل اداره حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان ضمن تقدیر از همکاری انجمن‎های صنفی بخش مسافر و شرکت‎های حمل و نقل مسافر در امدادرسانی به ناوگان مسافربری دارای نقص فنی در محورهای استان سمنان و ارسال ناوگان اتوبوسی جایگزین برای انتقال مسافران تا مقصد، خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز بارندگی در برخی از محورهای زیرپوشش و احتمال بروز تغییرات جوی در استان سمنان، مدیران فنی شرکت‎های حمل و نقل مسافر نسبت به کنترل تجهیزات فنی و ایمنی ناوگان زیرپوشش بالاخص زنجیر چرخ اهتمام جدی داشته باشند.

گفتنی است، استان سمنان با 33 شرکت حمل و نقل مسافر و در اختیار داشتن 717 ناوگان اعم از اتوبوس، مینی‎بوس و سواری در استان سمنان، آماده خدمات‎دهی به مسافران گرامی است.

انتهای پیام/2249/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول