اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سمنان خبر داد

کشت بذر گندم و جو در بیش از 2600 هکتار از اراضی سمنان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان از کشت بذر گندم و جو در دو هزار و 630 هکتار از اراضی شهرستان سمنان خبر داد.

کشت بذر گندم و جو در بیش از 2600 هکتار از اراضی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان، حسین اصغری امروز گفت: از آغاز فصل کشت پاییزه در شهرستان تاکنون، یک هزار و 430 هکتار از اراضی به کشت بذر گندم و یک هزار و 200 هکتار به کشت بذر جو اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان تصریح کرد: برآورد می‎شود تا پایان زمان کشت در سه هزار و 300 هکتار از اراضی شهرستان بذر گندم و جو کشت شود.

اصغری افزود: همچنین کار برداشت زیتون از 216 هکتار از باغ‎های بارور و ذرت علوفه‎ای از 560 هکتار از مزارع به پایان رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان درباره دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان گفت: تشکیل 11 پرونده برای متقاضیان بهسازی و نوسازی دامداری روستایی، رکوردگیری شیر از هفت گله و انجام بیش از هزار نمونه تست شیر، ارزیابی و نظارت بر 145 طرح توسعه بخش کشاورزی، برگزاری دوره‎های آموزشی سایت گندم، سبزی سالم و جلسه با شترداران به حجم 366 نفر روز، ضدعفونی بذور برای کشت پاییزه، برگزاری کارگاه آموزشی سیستم آبیاری تحت فشار در مزارع ذرت علوفه‎ای به حجم 60 نفر روز از مهم‎ترین اقدامات این مدیریت است.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول