اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

اشتغال 2700 نفر در مجتمع پتروشیمی جم

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اشتغال 2700 نفر در مجتمع پتروشیمی جم خبر داد.

اشتغال 2700 نفر در مجتمع پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید ابوالحسن فیروزآبادی صبح امروز در بازدید از پتروشیمی جم اظهار داشت: پتروشیمی جم از مجموعه‌های مهم و تاثیرگذار در صنعت پتروشیمی است و روز به روز به سمت موفقیت و پیشرفت حرکت کرده است.

وی پتروشیمی جم را غرور انگیز توصیف کرد و افزود: نزدیک به دو هزار و 700 نفر از جوانان این مملکت که بیش از 800 نفر از آنها تحصیلات دانشگاهی کارشناسی و بالاتر دارند، یک مرکز مدرن، پیچیده و دارای طیف وسیعی از استانداردها را پشتیبانی می‌کنند و در آن مشغول کار هستند و گازی را که از اعماق چاه‌های خلیج فارس استخراج شده در اینجا پردازش می‌کنند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این عزیزان در حقیقت ارزش افزوده‌ای خلق می‌کنند و به دنبال این ارزش افزوده نزدیک به یک‌هزار و 200 واحد و کارگاه صنعتی از این محصولات استفاده می‌کنند و مقدار قابل توجهی هم به کشورهای دیگر صادر می‌کنند.

فیروزآبادی افزود: قطعا چنین پدیده‌ای موفقیت‌آمیز است و امیدواریم تعداد اینگونه مجتمع‌ها در کشور افزایش یابد و شرکت پتروشیمی جم نیز ان‌شاالله زنجیره‌اش گسترده‌تر و بزرگتر شود تا خانواده‌های بیشتری در پیوند با این مجتمع قرار گیرند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در چارچوب ماموریت ذاتی این وزارتخانه انجام تعهدات در مقابل مستمری بگیران بازنشستگی کشوری است، ما به عنوان مالک بخش عمده‌ای از شرکت پتروشیمی جم، قطعا به دنبال آن هستیم که این مجتمع شکوفاتر شود، بهره‌وری در آن افزایش یابد و با استفاده از روش‌های دانش محور بتوانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم و تولید را افزایش دهیم و افزایش سودآوری از انتظارات ما از مجموعه عظیم پتروشیمی جم است.

در این بازدید محمد هاشمزاده مدیر عامل و محمد پاکروان رئیس مجتمع پتروشیمی جم ضمن تشریح چگونگی فعالیت واحدهای عملیاتی، گزارشی در ارتباط با میزان تولیدات و نحوه صادرات اقلام تولیدی این مجتمع عظیم پتروشیمی ارائه کردند.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول