اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / شهردار رشت مطرح کرد

پیش‌بینی بودجه 700 میلیارد تومانی شهرداری رشت در سال 93

شهردار رشت از پیش‌بینی بودجه 500 تا 700 میلیارد تومانی این نهاد در سال 93 خبر داد و گفت: رشت توان و ظرفیت جذب این بودجه را دارد و باید با عزم جدی به آن دست یابیم.

پیش‌بینی بودجه 700 میلیارد تومانی شهرداری رشت در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدابراهیم خلیلی در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورا خطاب به آنها، اظهار داشت: شما برای بنده آبرو گذاشتید و بنده نیز آبرو می‌گذارم؛ مشروط بر اینکه از برنامه‌های ما با قاطعیت حمایت شود.

وی بخش عمده‌ای از فعالیت شهرداری رشت را مستلزم داشتن بودجه کافی دانست و تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، امسال بودجه شهرداری رشت حدود 235 میلیارد تومان بود که تاکنون حدود 78 میلیارد تومان تحقق یافته و باید تا پایان سال جاری 100 میلیارد تومان محقق شود که بتوانیم حقوق پرسنل شهرداری و هزینه‌های جاری را پرداخت کنیم.

 

* پیش‌بینی بودجه 700 میلیارد تومانی شهرداری رشت در سال 93

شهردار رشت به پیش‌بینی بودجه این نهاد در سال 93 اشاره کرد و گفت: در سال 93 برای انجام تعهدات تکلیفی به 215 میلیارد تومان پول نیاز است.

وی با تصریح بر اینکه در بحث درآمد جلساتی به صورت مکرر برگزار می‌شود، یادآور شد: باید با عزم جدی سال آینده به بودجه 500 تا 700 میلیارد تومان شهرداری برسیم.

خلیلی با بیان اینکه شهرداری رشت توان و ظرفیت جذب این بودجه را دارد، خاطرنشان کرد: برای تحقق این بودجه ممکن است چالش‌هایی ایجاد شود که نیاز به حمایت اعضای شورا داریم.

وی درباره بودجه سال 94 شهرداری رشت، افزود: پیش‌بینی بودجه شهرداری در سال 94  حدود یک‌هزار و 500 میلیارد تومان است و با توانایی که در این شهر وجود دارد می‌توانیم به بودجه مورد نظر دست یابیم.

 

* جلوتر از اعضای شورا حرکت نمی‌کنم

شهردار رشت در بحث جابه‌هایی نیروهای این نهاد تصریح کرد: اکنون قصد جابه‌جایی نیرویی را در بدنه شهرداری نداریم و اگر نارسایی در جایی صورت گیرد باید برای آن فکر شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم از افراد در جای خود استفاده شود، خاطرنشان کرد: هر گونه جابه‌‌جایی نیرو در بدنه شهرداری رشت با موافقت اعضای شورای این شهر انجام می‌شود و جلوتر از اعضای شورا حرکت نمی‌کنم.

 

* نبود جوی آب در رشت مشکل‌آفرین است

خلیلی به وضعیت پل باستانی‌شعار رشت اشاره کرد و متذکر شد: بر خلاف آنچه که در برخی سایت‌ها نوشته شده بود این پل ریزش کرده است، در بازدیدهایی که صورت گرفت چنین چیزی صحت نداشته است.

وی توسعه پایدار و رشد شهر را دو مقوله متفاوت خواند و خاطرنشان کرد: توسعه یک شهر هدفمند و با نگاه تخصصی و فنی صورت می‌گیرد و به ساخت و سازها توجه می‌شود اما رشد مشکل آفرین است.

این مسئول، نبود یک جوی آب را از مشکلات اساسی شهر رشت نامید و اظهار کرد: عمده آبگرفتگی شهر رشت به دلیل نبود یک جوی آب معمولی است.

شهردار رشت در پایان یادآور شد: اگر شهر رشت یک جوی آب داشت امروز بسیاری از مشکلات آبگرفتگی در آن به وقوع نمی‌پیوست.

انتهای پیام/2300/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول