اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی:

حریفان را در جام جهانی شکست می‌دهیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی به برگزاری جام جهانی فوتبال ساحلی در سال 2014 در کشور پرتغال اشاره کرد و گفت: حریفان را در جام جهانی شکست می‌دهیم.

حریفان را در جام جهانی شکست می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حسن عبداللهی عصر امروز در مراسم تجلیل از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی در شهرداری این شهر، اظهار کرد: تمام تیم‌ها با انگیزه بسیار در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی شرکت کرده بودند.

وی به برگزاری جام جهانی فوتبال ساحلی در سال 2014 در کشور پرتغال اشاره کرد و افزود: با تمام قدرت در بازی‌های مذکور شرکت می‌کنیم و حریفان را شکست می‌دهیم.

محمد احمدزاده، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی نیز در مراسم مذکور گفت: کیفیت بازی‌ها در جام بین قاره‌ای بالا بود و قهرمانان قاره‌های جهان در این جام حضور داشتند.

* اهدای یک قطعه زمین به بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی

شهردار رودسر نیز در مراسم تجلیل از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد: قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی بارقه امید در دل مردم رودسر، استان و کشور ایجاد کردند.

خداداد قنبرزاده، قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را غرورآفرین خواند و تصریح کرد: حسن عبدالهی و محمد احمدزاده از بهترین بازیکنان جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان هستند.

وی با اشاره به اهدای یک قطعه زمین به مساحت 336 متر مربع با سند مالکیت به بازیکنان مذکور، بیان کرد: مبلغ 150 میلیون تومان ارزش اقتصادی زمین اهدایی است.

قنبرزاده از استخدام حسن عبدالهی و محمد احمدزاده در شهرداری رودسر خبر داد و یادآور شد: بازیکنان مذکور در شکوفایی فوتبال ساحلی رودسر تأثیرگذار هستند.

شهردار رودسر بر ایجاد بستر مناسب ورزشی در این شهر تاکید کرد و افزود: زمینی به مساحت دو هکتار برای فوتبال و والیبال ساحلی در رودسر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مقدمات ایجاد زمین فوتبال و والیبال ساحلی در رودسر در حال انجام است، اظهار کرد: اردوی تیم‌های فوتبال و والیبال ساحلی کشور را می‌توان در رودسر برگزار کرد.

به گزارش فارس، حسن عبدالهی و محمد احمدزاده بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی توسط امام جمعه، اعضای شورای اسلامی و شهردار رودسر تجلیل شدند.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول