اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی غرب کشور:

50 درصد گزارش‌های بازرسی منطقه غرب مربوط به کرمانشاه است

رئیس سازمان بازرسی منطقه غرب کشور گفت: 50 درصد گزارش‌های منطقه غرب مربوط به کرمانشاه بوده که نشان از تلاش کارکنان بازرسی در بحث نظارت و بازرسی دارد.

50 درصد گزارش‌های بازرسی منطقه غرب مربوط به کرمانشاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا حسن‌پور بعد از ظهر امروز در آیین تودیع خود و معارفه بازرس کل جدید استان کرمانشاه اظهار داشت: عمده فعالیت ما در دو بخش اداری و مالی و نظارت و بازرسی بوده است.

حسن‌پور بیان داشت: از نظر میزان بودجه با کمک استانداران سابق از سال 89 ـ 90 افزایش دو برابری داشته‌ایم و مجوز فعالیت‌های گسترده اخذ شده است.

به گفته رئیس سازمان بازرسی منطقه غرب کشور، 50 درصد گزارش‌های منطقه غرب مربوط به کرمانشاه بوده که نشان از تلاش کارکنان بازرسی در بحث نظارت و بازرسی دارد.

وی تعداد رسیدگی به پرونده‌های موردی در 6 ماهه نخست سال 92 را 84 مورد اعلام کرد و افزود: در پایان سال 91 یک‌هزار و 32 فقره پرونده وجود داشته که رشد 186 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل سابق بازرسی استان کرمانشاه از رشد 300 درصدی رسیدگی به پرونده‌های مستمر در سال 91 خبر داد و بیان داشت: نباید به‌دنبال مچ‌گیری باشیم و اصلاح امور را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.

وی اصلاح امور را سیاست راه‌بردی سازمان بازرسی دانست و تاکید کرد: در امور سیاسی دخالت نمی‌کنیم و دخالت نمی‌پذیریم و ملاک ما قانون است.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول