اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی سراج:

اغلب مدیران افرادی پاک‌دست هستند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اغلب مدیران را افرادی پاک‌دست عنوان کرد و گفت: نباید به عده قلیلی از افراد اجازه بدهیم سایرین را بدنام کنند.

اغلب مدیران افرادی پاک‌دست هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ناصر سراج بعد از ظهر امروز در آیین تودیع بازرس کل سابق و معارفه بازرس کل جدید استان کرمانشاه اظهار داشت: ضمانت اجرایی سازمان بازرسی مطرح و قرار شد چند شعبه قضایی در بازرسی تشکیل شود که با این موضوع مخالفت کردم.

سراج با تاکید بر لزوم نظارتی بودن سازمان بازرسی تصریح کر: نظارت را بر بازرسی و تشکیل پرونده ترجیح می‌دهم، چرا که بنای مچ‌گیری نداریم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اغلب مدیران را افرادی پاک‌دست عنوان کرد و متذکر شد: نباید به عده قلیلی از افراد اجازه بدهیم سایرین را بدنام کنند.

وی با تاکید بر اینکه به بازرسان دستور داده‌ام در تشکیل پرونده‌ها تعامل نداشته باشند، عنوان کرد: در کارهایمان از بازرسان عالی رتبه استفاده می‌کنیم.

به گفته قاضی سراج، شان مدیران در هر صورتی باید حفظ شود و البته به مدیران اجازه داد در چنین شرایط اقتصادی که کشور دارد، ریسک کنند، اما با سوءنیت مدیران برخورد شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان داشت: بازرسی وظیفه نظارت بر حسن انجام امور در کشور و اجرای صحیح قوانین را بر عهده دارد.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول