اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه دماوند:

حضور عالمانه در عرصه‌های مختلف شرط ماندگاری بسیج است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دماوند گفت: حضور عالمانه در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و مدیریتی شرط ماندگاری بسیج است.

حضور عالمانه در عرصه‌های مختلف شرط ماندگاری بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام علی ریاحینی عصر امروز در جمع خانواده‏های معظم شهدای شهر کیلان در مسجد جامع این شهر بیان کرد:‌ رسیدن به فهم دقیق و عمیق از دین از طریق ولایت فقیه، داشتن نظم و انضباط، رعایت سلسله مراتب اجتماعی و سازمانی و مسلط بودن به علم روز از سایر رموز ماندگاری بسیج و بسیجی در جامعه است.

وی به جدانشدن از بدنه مردم و خدمت‌رسانی بدون مزد و منت به آن‌ها اشاره کرد و افزود: این خدمت‌رسانی باید بر اساس مکتب الهی و قرآنی و در مسیر امامت و ولایت فقیه باشد.

ریاحینی بسیجی واقعی را کسی دانست که در راه اجرای احکام قرآن مبین و اصول انقلاب اسلامی، حداکثر تلاش و کوشش خود را به کار می‌برد و از هیچ‎‎گونه تلاش و ازخودگذشتگی دریغ نمی‌ورزد.

وی ادامه داد: در واقع این افراد پاک‌ترین، فداکارترین، آماده‌ترین، بااخلاص‌ترین و عاشق‌ترین انسان‎ها نسبت به ارزش‎ها و اصول انقلاب‌اسلامی هستند که حاضرند تکه‌‌تکه شوند و خود را فدا کنند، ولی به هیچ‌‌یک از ارکان و اصول نظام اسلامی صدمه و خدشه‌ای وارد نشود.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان دماوند اظهار کرد: بسیجیان در همه صحنه‌هایی که به آنها نیاز باشد، حاضر می‌شوند و جان‎فشانی می‎کنند و مردم و مسئولان باید قدر و منزلت این جان‌برکفان راه اسلام و انقلاب را بدانند.

وی به وظایف بسیجیان اشاره و تصریح کرد: بسیجیان نیز لازم است بدانند که باید روز به‌ روز بر ایمان و باورهای دینی و انقلابی خود بیفزایند تا در حوادث روزگار و نقشه‌های خائنان و دشمنان انقلاب و اسلام فریب نخورده و سست نشوند.

ریاحینی اضافه کرد: همچنین قوی‌تر کردن اعتقاد قولی و عملی نسبت به‌ اینکه اسلام دین زندگی و تأمین‌کننده سعادت دنیا و آخرت انسان‎هاست و ولایت فقیه تنها ریسمان نجات‎بخش در مقابله با دشمنان است نیز برای بسیجیان ضروری است.

نام سردار شهید احمد کاظمی و روحانی طلبه شهید اسماعیل نظرکاظمی که بدنش قطعه‌قطعه شده بود، در جمع شهدای بزرگ‎وار این خطه دیده می‌شود.

انتهای پیام/2568/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول