اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

دانشگاه آزاد رودهن به اوج علمی و فرهنگی رسیده است

امام جمعه رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از نظر علمی و فرهنگی به اوج رسیده و این شرایط بسیار ارزشمند است.

دانشگاه آزاد رودهن به اوج علمی و فرهنگی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، با حضور امام جمعه رودهن، علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، بخشدار رودهن، شهردار، اعضای شورای شهر، رئیس اداره ارشاد رودهن، معتمدان شهر رودهن، مسئولان ارشد شهرهای دماوند، رودهن، آبعلی، معاونان، مدیران دانشگاه و کارکنان دانشگاه، مراسم سی‌امین سالگرد تأسیس واحد رودهن در سالن حسابی این مرکز برگزار شد. 

تقدیر امام جمعه و مسئولان ارشد رودهن از دانشگاه آزاد

امام جمعه رودهن در این مراسم گفت: خیلی از شهروندان و مسئولان شهر خدمات ارزشمند یک سال اخیر واحد رودهن را از دور می‎دانستند و همیشه اعتقاد و ایمان نسبت به این واحد وجود داشته است.

حجت‏‌الاسلام حسین توسلی ادامه داد: امروز با مستندات و مدارک ارزشمند، جالب و زیبنده‌‏ای که از طرف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ارائه شد، اعتماد به واحد رودهن چند برابر شده است.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت 30 سال از تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، این واحد باید به نقطه اوج و کمال مطلوب می‏‌رسید و همین جا از طرف خود و مسئولان ارشد رودهن از خادمان واحد رودهن تشکر می‎کنم. 

واحد رودهن یکی از بهترین واحدهای دانشگاهی است

توسلی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از هر جهت یکی از بهترین سطوح قابل قبول قرار دارد و این جز عنایت خداوند و تلاش و پیگیری عزیزان همکار در واحد رودهن ممکن‌‏شدنی نیست. 

امام جمعه رودهن گفت: با حضور نزدیک به دو سال رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، شاهد تحولات فراوانی از نظر فرهنگی، علمی، عمرانی شده‎ایم که باز هم جای رشد و ترقی وجود دارد. 

توسلی گفت: جای دارد از مسئولان شهر و معتمدان چه حال و گذشته که با این شجره دانشگاه همکاری متقابل داشتند، تشکر کنیم. 

دانشگاه را بیش از پیش به مردم بشناسانید

امام جمعه رودهن خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: با شناختی که از شما دارم و خیلی خوب وسعت توانمندی را در دانشگاه ترسیم کردید، هنوز در بین مردم این اهداف به طور کامل شناخته نشده است.

توسلی ادامه داد: تدبیری انجام دهید تا در بین توده مردم، مدارس، معتمدان و فرهنگیان تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با این عظمت و شکوه را بهتر و دقیق‎تر بشناسند و در مراسم مختلف از شخصیت‎های مهم دعوت به عمل آورید.

انتهای پیام/2568/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول