اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اما حسن مجتبی(ع) استان البرز:

بسیجیان پیام‌های عاشورا را به جامعه تقدیم کرده‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بسیج پیام‌های عاشورا را به جامعه تقدیم کرده است.

بسیجیان پیام‌های عاشورا را به جامعه تقدیم کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بهرام حسینی مطلق ظهر امروز در همایش سبک زندگی سالم که در کانون سپاه کرج برگزار شد، اظهار کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج در بین نسل امروز یکی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف ما است.

وی ادامه داد: باید با تمهیدات اساسی و همچنین برنامه‌ریزی‌های اساسی فرهنگ و تفکر بسیجی را بیش از پیش در بین نسل امروز نهادینه کرد و آنان را تشویق و ترغیب بر حضور در این مهم کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه دینداری، فداکاری، از جان گذشتگی و اسیرشدن در راه خدا همه پیام عاشورا است، افزود: بسیجیان به خوبی توانسته‌اند همه این پیام‌ها را به جامعه تقدیم کنند.

حسینی مطلق تأکید کرد: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی اهداف و پیام عاشورا را به مرم انتقال دادند و با حضور خود در جبهه‌ها، با شجاعت در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان البرز نیز طی سخنانی گفت: حفظ سلامتی و اهمیت آن باید برای مردم به عنوان سرمایه‌ای بزرگ محسوب شود.

محمدحسن ناصری ادامه داد: سلامتی به عنوان بزرگترین سرمایه زندگی شامل الگوهای رفتاری، عادات فردی در سراسر زندگی شامل تغذیه، عوامل جسمی، اجتماعی، روحی، روانی، فرهنگی، معنوی و عوامل اقتصادی ما بوده که می‌تواند برخی از این عوامل در تغییر سبک زندگی موثر باشند.

همایش سبک زندگی سالم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

در این همایش موضوعاتی چون سلامت روانی اجتماعی و سبک زندگی سالم، سلامت جسمانی و سبک زندگی سالم، سلامت معنوی و سبک زندگی سالم و نیز نقش نهادها و سازمان‌ها و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول