اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی لرستان

«کمیته‌ شهرک‌های صنعتی» در اتاق بازرگانی خرم‌آباد تشکیل شد

برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی لرستان«کمیته‌ شهرک‌های صنعتی» در اتاق بازرگانی خرم‌آباد تشکیل شد.

«کمیته‌ شهرک‌های صنعتی» در اتاق بازرگانی خرم‌آباد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد، دبیر «کمیسیون صنعت و معدن»اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به مزیت‌های تشکیل کمیته‌ شهرک‌های صنعتی دراین کمیسیون گفت: برای نخستین بار مسئولان شهرک‌های صنعتی استان در قالب کمیته‌ پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی گرد هم آمده‌اند که باید از این فرصت، نهایت استفاده را برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده ببریم.

آتوساچگنی که در جلسه‌ کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد سخن می‌گفت، با تأکید بر لزوم همراهی و همدلی برای رسیدن به خواسته‌های مشترک و جمعی اظهار داشت: به نظر می‌رسد در اولین گام ضروری باشد، آمار دقیقی از تعداد واحدهای فعال و نیمه‌فعال شهرک‌های صنعتی استان در دست داشته‌ باشیم، تا به صورت مستند بر اساس آن برنامه‌های تدوین‌شده در کمیته را تا حصول نتیجه‌ی دلخواه پیش ببریم.

وی افزود: در گام دوم باید همه‌ مشکلات شهرک‌های صنعتی استان را دسته‌بندی کنیم و با توجه به درجه‌ اهمیت و همچنین برآورد هزینه‌ ریالی برطرف کردن آن‌ها، اولویت‌بندی مناسبی به عمل بیاوریم که در واقع مطرح کردن آن‌ها با مسئولان مربوطه خارج از عرف و منطق و چارچوب‌های موجود نباشد.

چگنی تصریح کرد: به هر حال ممکن است، رفع برخی از این مشکلات بودجه‌ میلیاردی لازم داشته باشد و در شرایط امروز برآورده شدن آن دور از ذهن باشد، بنابراین بهتر است، همه‌ شرایط با توجه به وضعیت موجود در اولویت‌بندی مورد توجه قرار بگیرد.

دبیر «کمیسیون صنعت و معدن» اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بیان داشت: اگر دو مرحله‌ اول کار سریع‌تر به انجام برسد، می‌توانیم در ضمن جلسه‌ای که با معاون برنامه‌ریزی استاندار خواهیم داشت، نتیجه‌ کار را به همراه راهکارهای پیشنهادی برای رفع مشکلات عمومی شهرک‌ها ارائه دهیم و به نتیجه‌ مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول