اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان ‌شرقی خبر داد

کشف حدود 6 کیلوگرم مواد مخدر در تبریز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌ شرقی از دستگیری یک نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف حدود 6 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

کشف حدود 6 کیلوگرم مواد مخدر در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدعلی باغبان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر خبر واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح کلان توسط فردی به هویت «الف- الف» عوامل این پلیس فعالیت‌های وی را کنترل کرده و مورد رصد قرار دادند.

وی ادامه داد: نامبرده از عناصر اصلی توزیع مواد مخدر در سطح شهر تبریز بوده و به صورت زیرکانه به فعالیت خود ادامه می‌داد؛ وی با توزیع این مواد بین جوانان زمینه‌های انحراف و از بین رفتن نیروهای فعال جامعه، ناامنی محلات و نارضایتی‌های مردمی را فراهم آورده بود.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از شناسایی دقیق متهم و فعال کردن منابع در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند؛ قبل از دستگیری نامبرده مواد خود را از بالکن منزل به بیرون پرتاب کرده بود که توسط ماموران حاضر در محل کشف شد.

وی ادامه داد: نامبرده یک باب مرغداری در حوالی یکی از شهرستان‌ها داشته و زیرپوشش این عنوان به امر توزیع مواد مخدر می‌پرداخت و برابر اظهارات اهالی محل وی علاوه بر توزیع مواد در سطح کلان، پاسخگوی مصرف کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر نیز بوده است.

باغبان افزود: موارد کشف شده 5 کیلو و 780 گرم تریاک و 45 گرم شیره تریاک بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: انجام این عملیات موجبات رضایت مردمی و احساس امنیت برای مردم و ارتقای اقتدار پلیس را فراهم آورده است.

انتهای پیام/60002/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول