اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران انتظامی صورت گرفت

توقیف 3 خودرو حامل کالای قاچاق در مرودشت

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاو ارز پلیس آگاهی مرودشت استان فارس مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در این شهرستان کشف کردند.

توقیف 3 خودرو حامل کالای قاچاق در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار داشت: در راستای برقراری امنیت اجتماعی و برخورد با پدیده قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از یک اتوبوس 3 هزار و 600 نوع پوشاک خارجی قاچاق کشف کردند.

علی شیبانیان افزود: در همین راستا از یک اتوبوس دیگر 36 جفت کفش ورزشی و یک‌هزار و 92 نوع پوشاک خارجی که همگی به صورت قاچاق حمل می‌شدند نیز توسط ماموران کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین ماموران در ایست و بازرسی در یکی از جاده‌های این شهرستان به یک تانکر نفتکش مظنون و در بازرسی از آن 70 نوع پوشاک خارجی، 65 جفت کفش ورزشی اسپورت قاچاق، 56 چاقوی غیرمجاز و 10 باطوم کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: در مجموع 4 هزار و 762 نوع پوشاک، 101 جفت کفش خارجی، 56 چاقوی غیرمجاز و 10 باطوم کشف و دو اتوبوس و یک تانکر نفت‌کش توقیف شدند.

شیبانیان با اشاره به اینکه قاچاق کالا عواقب شومی از جمله بیکاری، فلج کردن اقتصاد داخلی، برهم زدن نظم و امنیت جامعه و در نهایت وقوع جرایم متعدد دیگری را به دنبال دارد، از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در این موارد را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/2448/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول