اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

صنایع کوچک لرستان حمایت می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: صنایع کوچک لرستان حمایت می‌شوند.

صنایع کوچک لرستان حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرزاد محمدی ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بانک مهر و ارزیابی طرح‌های نوسازی صنایع شهرک‌های صنعتی لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: در راستای حمایت از صنایع و اجرای دستورالعمل و ابلاغ طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع از سازمان، تفاهم‌نامه‌ای با بانک مهر اقتصاد جهت ایجاد و تشکیل کمیته ارزیابی منعقد شد.

وی افزود: این جلسه که به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح‌های معرفی شده و تسریع و تسهیل در فرآیند پرداخت تسهیلات متقاضیان در محل بانک برگزار شد، با توجه به دستورالعمل ابلاغی جدید، کمیته ارزیابی طرح‌ها نیز شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان درباره مهمترین تصمیم‌های اتخاذ شده در این جلسه تصریح کرد: ابتدا اعضای این کمیته تعیین و سپس مقرر شد از این به بعد کلیه واحدهای صنعتی معرفی شده از طرف شرکت به بانک از طریق تصویب کمیته باشد.

محمدی افزود: اولویت پرداخت تسهیلات از محل طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع صرفاً به واحدهای کوچک در زمینه نوسازی و تجدید ساختار و رفع عارضه‌های موجود است.

وی یادآور شد: متقاضی درخواست خود را در قالب فرم‌هایی به شرکت ارائه و در صورت تایید کمیته ارزیابی با امضای مدیرعامل شرکت به بانک جهت دریافت تسهیلات ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2304/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول