اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان خبر داد

برگزاری همایش مهندسی نام و نام‌گزینی در اصفهان

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان از برگزاری همایش مهندسی نام و نام‌گزینی به همت ثبت احوال استان اصفهان در بهمن ماه امسال خبر داد.

برگزاری همایش مهندسی نام و نام‌گزینی در اصفهان

تورج حاجی‌رحیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان با اشاره به اینکه از سوم تا دهم دی ماه به عنوان هفته ثبت احوال نامگذاری شده است، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی ثبت احوال استان اصفهان برای این هفته در نظر گرفته است که مهم‌ترین آن صدور کارت هوشمند، چند افتتاحیه و نیز یک همایش دفاتر پیشخوان دولت است.

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم بهمن ماه امسال همایشی با عنوان همایش مهندسی نام و نام‌گزینی در اصفهان برگزار می‌شود، افزود: یکی از دغدغه‌های ثبت احوال صدور شناسنامه و نام‌گذاری است که در این راستا سعی شده است فرهنگ نام‌گذاری مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه نخستین هدیه پدر و مادر به فرزندشان نام نیکو است، تصریح کرد: به همین مناسبت هر ساله همایش مهندسی نام طی یک فراخوانی و برای یک ماه از سوی ثبت احوال اعلام شد.

وی ادامه داد: طی این فراخوان مقالات ارائه شده توسط گروه داوری ارزیابی می‌شود و در همایش علمی بهمن‌ ماه مقالات برتر معرفی می‌شود.

حاجی‌رحیمیان گفت: در این همایش قرار است از اساتید برتر ادبیات نام‌گذاری دعوت و در مورد فرهنگ نام‌گذاری صحبت شود.

انتهای پیام/63012/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول